Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Vi sitter ser på tvn,så ja alle kan være litt opptatt å sånn å plutselig så vingler hode litt til siden på barnet fordi man var uoppmerksom ett øyeblikk.Da tar pappan av tvn.Okay,jeg skifter på ungen å legger ungen i sengen,vill ikke se mere tv,jeg er lei meg for min lille uoppmerskomhet,men ingenting galt skjedde med ungen.Nå er jeg sur,sint å lei meg,jeg er trøtt å håper på å få sove,tårer presser på.Alle kan være en smule uforsiktig ang ungen å hodet som alltid må holdes under ikke sant?Men sånt blir det sur stemning av.Dette er ikke min første unge altså.Håper min kjære lar meg sove mest i natt.
Simselimsen Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Jeg skjønner ikke helt problemstillinga? Alle er nå litt uoppmerksom iblandt. Vi gir flaske og vist vi bare snakker sammen 2sek uten og se på ungen så har hun som regel melk over hele ansiktet....Men bebien dør ikke av dette! Det er jo ikke verdens undergang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå