Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg få sååå mye kviser av p-piller. Er også veldig sur hele tiden og har lite sexlyst. Går nå på cerazette, og etter jeg sluttet å amme har jeg hatt mensen konstant. Før jeg ble gravid gikk jeg på trionetta, men får så mye kviser av p-piller. Noen som vet andre prevensjon vi kan bruke som er sikker...(ikke kondom, for det er ikke godt) Jeg planlegger å bli gravid til sommeren eller høsten igjen så ikke så lurt å ha spiral heller
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hvis ikke spiral, kanskje sånn hormonring? Det er jo fremdeles hormoner, men tror man får mye mindre i seg. Jeg hadde tenkt å høre med legen min om det kan brukes Ellers er det vel bare kobberspiral og pessar som er ikke-hormonelle og ganske sikre prevensjonsmidler tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 kanskje jeg skal prøve sånn p-ring da. Fjeset mitt ser ikke ut i dag. 4 nye kviser i natt. Da jeg gikk gravid hadde jeg ikke en eneste en....arg
candyland Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 jeg bruker microgynomyn p-piller. ingen bivirkninger på meg ihvertfall:)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 be om å få andre ppiller hos legen. nå bruker du jo minipiller. kanskej det finnes noen bedre. nedsatt sexlyst og akne er vanlige bivirkninger. men ofte bør man bruke de en stund for å se om det vedvarer.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 gikk på trionetta (som er vanlige p-piller) i 4 år før jeg ble gravid. Hadde masse kviser. Så må g åpå noe annet enn p-piller/minipiler
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 da er det vel pplaster. p-ring? og hvis du ikek skal ha noe form for hormoner må du vel enten ta den "gode" gamle pass på å ikke ha seg rundt eggløsning-altså sikre perioder. eller snakke med legen din oghøre hva h*n mener. hvis dere planlegger å bli gravide til sommeren, så er det kanskje ikke helt krise hvis du blir gravid. vanskelig det der. gikk selv på trionetta og hadde humørsvigninger og kviser. har hormonspiral nå og har et nyt tliv.
Tita&Tage Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har også gått på Trionetta, men fikk veldig mange bivirkninger. Skulle gått på Cerazette, men ble litt skremt av teksten i infoen: "lite trolig at det innvirker på barnet at noe kommer over i morsmelka". Vil det skal være helt sikkert når jeg ammer ennå. Når jeg slutter å amme skal jeg tilbake på Yasmin(p-pille), som jeg syns er kjempebra. Aldri fått noen bivirkninger av disse! Ikke akkurat det du spurte etter, men det kan jo finnes p-piller du ikke reagerer på også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå