Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg fikk en kviseliknende ting ytterst på selve brystvorta (venstre bryst) for en stund siden. Først var det rødt, nå er det noe gul/hvit der, men det kan ikke klemmes ut. Går ikke bort. Har hatt det der i noen måneder. Hva kan det være? Plutselig fikk jeg det samme på høyre bryst, men i ytterkanten av det brune (aeora på brystet). Det så også ut som en kvise. Klemte, men fik ikke ut noe. Nå er det en ganske stor rød kul her som er hard, og det flasser litt hud på den. Hva kan dette være? Grunn til beskymring?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Du har nok fått en liten betennelse. Dette gul/hvite heter puss, og er "betennelsesvæske". Får håpe det blir borte av seg selv. Du kan ev. bruke renseveske for å prøve å få det til å gå over fortere. Hvis det ikke går bort, så gå til lege og få noe som får det bort. Det er ihvertfall ikke farlig. Har INGENTING med kreft å gjøre hvis du er redd for det. Det vet jeg, for jeg jobber med kreftsyke! Det du har er en helt ufarlig betennelse.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Det var betryggende å vite. Fryktet i utgangspunktet ikke kreftsvulst, fordi det er liksom helt ytterst i huden. Var bare nyskjerrig på om andre har hatt det samme, og hva det kunne være og om det går bort
Expat Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Det er montgomerykjertlene som stoppe stil Ammer du? Du kan få salve fra legen til det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 nei, ammer ikke lengre. Det kom etter at jeg sluttet med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå