Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Har hatt så vondt i hodet i flere dager nå, og det sliter veldig på. Men jeg vil helst unngå å ta tabletter.. KAN det være skadelig med paracet???
Katta i sekken Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hei. Er ikke farlig å ta paracet så lenge du ikke tar høyere dosering enn det som står på pakken. Har selv måttet ty til det noen ganger, men det må være paracet, ikke ibux.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Du kan ta inntil 6 paracet om dagen!Alt med paracetamol kan man ta..
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Hei, spurte legen min om dette, fordi jeg var plaget av hodepine som varte i dagevis. Han sa at jeg bør unngå det hvis jeg kan. Så jeg har latt vær.
endaeintrønder Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Kan trygt ta paracet ja,men som sagt over,hold deg unna ibux!!Jeg sitter med bihulebetennelse og ørebetennelse da,og tar pencilin også,legen sa at jeg trygt kunne ta paracet!
Bentes2 Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Ja, du kan ta 1g paraset x 4 faktisk,,dette fikk jeg opplyst nåe jeg var på ahus ang migrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå