Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 ..............................hehehe.....................................................................joda......................................jeg koser meg med fersk påskemarsipan jeg;-))) Noen sa at jula varte helt til påske, men det er ikke sant, nei det er ikke sant, for der imellom har vi faste...........................eller........ihvertfall noen av oss da;-))
phantomet Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Jeg trengte faktisk ikke så scrolle helt ned for å finne ut hva du spiste... Intuisjonen til Tante Sofie slår aldri feil...*ler* Så nå er det påsken som starter i februar..jaja...*ler* Du får kose deg med den feske marsipanen...jeg derimot nyter et glas deilig rødvin som phantom-mannen har servert meg...
Dailis Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Det hørtes godt ut. Jeg sitter her alene med unger som aldri skulle fått lørdagsgodt i dag, enda det bare var et kinderegg, men de fikk boller før i dag og er mildt sagt hypre, tror kanskje jeg må putte dem oppi sengene deres igjen.... Himmel og hav så lite som skal til:S Tenk at påskemarsipanen ha kommet! Synes særlig de kolibristengene de begynnte å selge i fjor er så gode....får se hvor lenge jeg kan vente med å tjuvsmake påskemarsipan, hehe.
Dailis Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Den rødvinen hørtes ut som en fantastisk ting du......Det hadde vært noe det.... men litt kjedelig å drikke vin mutters alene, mannesaken jobber til sent....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 Hihihihi............jeg misunner deg ikke rødvinen altså, for jeg fikk dosen min igår, blandet med litt Strawberry daquiries så smaker igrunn isvann godt idag;-)) Men påskemarsipanen derimot.............mmmmmmmmmmmmmmmmmmm så nyyyyydelig:-))) Men bare 1 egg altså, med sjokoladetrekk og strøssel.....:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Er vi ikke midt i fasten nå da....?????????????????????? Sier hun som har spist 2 kokosboller og nesten en hel "Helnøtt".(den store altså) Det er igrunn fin å være gift med en diabetiker, mer ¨på meg......
Tiggywinkle Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Faste meg her og faste meg der:-) Mat må vi ha...jeg liker ikke marsipan så godt men sjokoladen utenpå og strøsselet synes jeg er deilig. Så kjøper jeg et kolibri egg og gnager rundt....går fint det..
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Din snik... hihihihihi... Du slo meg med noen timer på denne!!! Ble sittende hele kvelden hos venninna mi og skravle, og da sa jeg til henne at nå må jeg hjem og skrive PÅSKEMARSIPAN ER GODT!!! til phantomet ;-)))) Men selvfølgelig... Klatten hadde allerede vært her ;-))))
Natteravnen* Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 mmmmmmmmmmmmmmm -var på Nidar sitt fabrikkutsalg i Juli, eg.............fekk mi dose med påskemarsipanpølser då............................ -men det er vel ikkje umulig at eg blir litt frista no når butikkhyllene fyllast med gult og brunt...... ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Jeg sverger, den (for anledningen) utkledde julemasipanen legger seg rett i bilringen!!! Den som velter ut over bukselinninga!!! grrrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå