2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Ho sovner ved 19-20 tiden. Sover i egen seng til ca. 21,da våkner ho og er ratt våken i en halvtime. Sovner igjen med en gang i armene våre ellers,men skal ikke ligge i egen seng igjen,så ho havner i sengen vår da. Sover der ei stund og våkner veldig ofte!! Vi kommer og legger oss etter hvert,da sover ho i mellom oss. Mange netter er ho våken opptil 15-20 ganger,men sovner med en gang ho merker vi er der og får smokken.. Er dette normalt.. Har ikke altid vert sånn!! Takker for alle svar
BettyBoob Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 disse små endrer søvnrutiner. noen oftere enn andre, noen finner et mønster og holder seg til det fra de er få uker. Gutten min sovnet for natten kl 01-02 frem til han var 4-5 mnd. Slitsomt. Så kom en periode hvor han sovnet i egen seng ved 20 tiden, men hver natt ca kl 04 måtte han opp i min seng og bli der til morgenen. Dette holdt på i flere måneder. Sakte men sikkert sov han lengre i egen seng, og en natt roet han seg ikke i sengen min lenger! Da var det gjort. Nå er han 11,5mnd og sover endelig hele natten i egen seng....@ Høres veldig ille ut med 15-20 oppvåkninger i løpet av en natt. Hvis det ikke endrer seg etter evt tips fra HS ville jeg kanskje kontakte sovekarin (sovekarin.no) Lykke til!!
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 Takk for svar Ja det er hektisk til tider. Skulle ønske det ordnet seg før nestemann kommer HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå