Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Herregud, jeg spiser og spiser!!! Alltid sulten, spiser meg mett, etter en liten stund er jeg like sulten igjen!! Jeg kan spise hva som helst, men har spesielt sug etter potetgull og sure ting, av og til sjokolade... ALT!! Kommer det til å være sånn hele tiden? Er i uke 16, var innmari dårlig de tre første mnd, me det er visst blitt borte.... Legger man fortere på seg når man er gravid, eller får man høyere forbrenning enn ellers, og dette gjør at man kan spise mer enn ellers??
Ditzy Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Man kan ikke spise mer enn ellers. Er man overvektig fra før av trenger man ikke å spise noe ekstra. Er man normalvektig skal man spise en brødskive ekstra om dagen. Meeeeen, det er ikke lett når man har oksehunger Jeg spiste og spiste selv, men nå har appettitten blitt nesten normal igjen (er 16+6). La på meg masse i begynnelsen (var utrolig svimmel, kvalm og sulten de første tre månedene, så det gjorde sitt at jeg lå på sofaen og spiste), men siste måneden har det stått stille fordi nå har jeg fått energien tilbake og orker å trene litt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå