Gjest Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hei, nå har me lagt malten til side litt, og begynt meir på svisker. usikker på koss mye eg kan gi ho, ho får berre mme, får ho for mye, blir det løs mage til di grader då? Koss lang tid tar det før det virke? Noen som har tips/triks eller erfaring fra svisker??? Tusen takk på forhånd
Murmeline Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Går ut fra at snuppa er ca 4mnd jeg da siden du ikke sier noe annet. Gi med skje eller sprøyte, la henne sutte det i seg, litt etter litt. Prøv først med et par sprøyter (2,5ml), la det virke et par tre timer, og så gi litt til osv, så kjønner du hva som er passe mengde. Hvis du har gitt for mye, kan dette gi først magevondt og så løs avføring, og kanskje litt vondere å bæsje det ut. Snuppa her får mm + grøt + grønnsaker, vi gir ca en spiseskje til grøten. Hvis du gir for mye, vil du kanskje også høre at magen hennes bråker litt om du legger øret inntil.
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 ups, glemte å sei det, ho er 7 mnd. Hehe.. blei litt hard i magen av malt seddu. Trur eg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå