Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurte på når man skal dra til legen med sine små? Har ei datter på ni uker. Vi har begge hatt influensa i snart 14 dg. Har ikke vert til legen med henne. Har en tendens til å vente og vente, er det galt. Må sies da at hun har ikke hatt høy feber. Har altid ventet i det lengste eller ikke dratt til legen når jeg selv er syk. Er jeg kansje ei dårlig mor som lar barnet være syk uten å få det undersøkt? Vil ikke være hypokonder og dra til legen så viser det seg at det ikke er noe falig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke underlig?

Slik er nemlig jeg også... Livredd for at ikke doktoren skal synes at jeg er syk nok til å bruke hans tid.

Men du, tenk da....hvor flinke vi er til å ta vare på f.eks. bilen vår- Sender den på service straks noe kan være galt ;O)

Synes at vi skal skjerpe oss jeg. Doktorer er til for å brukes og helsen vår er det mest verdifulle vi har!

Lykke til hos doktor, synes at 14 dager var lenge.

Skrevet

puh...underlig er det ja..egentlig er jeg litt motsatt. Renner ikke ned legekontoret akkurat og ser an allmenntilstanden til barna, men jeg er nok raskere der enn dere to. Jeg hadde sikkert vært hos legen etter en uke om det hadde vært min baby:)..kanskje tidligere og tilogmed:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...