dritgrei hei hei! Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg heier på deg når det blir mørkt, og hedligvis så blåser det! Jeg er også redd om kvelden og i mørket, jeg er nok mer aleneredd enn husredd og mørkeredd, og kasnkje er du det også??? det er bra at det er vind her vi bor nå, for vinden er så snill... han bråker litt så vi skal høre noe, han lager fin dans i trårne så vi skal ha noe å se på, han biter litt i kinnet så vi kan kjenne hvor deilig det er å leve, og ellers så lager han fine seilibaner for fuglene og dragene og bladene.... han er dritgrei han vinden! Jeg merker at alt blir bedre når jeg skrur av tv'n og på radioen... radioen er beroligende og alltid hyggelig... det er alltdi folk der og de er alltdi blide og i riktig humør til alle døgnets tider! Også er det deilig å klippe og lime og lage noe på kvelden. så derfor foresslår jeg at du lar gardinene være fratrekt, for det er deilig å se ut, at du skrur på radioen når koselig tv er ferdig, at du lager deg en kopp te eller tar deg et glass vin og at du finner fram for eksempel 800 takkrkort som skulle ha vært sendt ut for et år siden ;-) å gjøre noe er bedre enn å finne på skumle historier, for er det noe vi unne ha gjort vi som er litt lettskremte av oss, så er det å tjene penger på gode skrekkhistorier... Men det får bli en annen gang, for nå er det klipp lim og rødvin som står for tur! Hils vinden fra meg, og kos deg med Kunt Borge i kveld, han er fin! God klem fra
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Kjære dritgrei Jeg kjenner jo at du heier helt bort hit:) Og det gjør at jeg blir glad og smiler for at det finnes helt ukjente mennesker som bryr seg om meg. I kveld skal jeg se Mars og Venus med gode venner og spise middag på byen. Radioen skal stå på hele natta, det var et godt tips. Da har man jo selskap. Tusen takk:) Ha en kjekk kveld med vin og Knut Borge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå