Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 ?bare lurer:)vi har ikke brukt på en mnd her, men hu har begynt i bhg og hu fikk den hos sin bestemor i går, virka som den er en trøst etter hu begynte der for hu gråter masse der:( burde jeg la være å gi hu den? hu får eventuelt litt melk på natta for hu har begynt å våkne masse:( ( hu har ikke fått flaska ennå)
annie-77 Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Får litt drikke på den av og til,ja, men hu får ikke gå rundt med den hele dagen for å si det sånn .Noen ganger er det parktisk å gi av flaske (f.eks nå når hu er sår i hals og får litt lunka saft). (Melka på natta er ikke så bra for tennene, jeg ville byttet det ut med vann om jeg var dere (da er det kanskje ikke så sttraktivt og våkne heller)).
*enfalmawen* Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Vi kutta ut flaska med en gang han begynte med vanlig melk. Gikk kjempebra, fordi han var ikke så veldig knyttet til den. Holder på å kutte ut sutten på dagtid nå, men det er veldig vanskelig fordi han er blitt så glad i den. Han er forresten 18 mnd.
bomper`n Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 sønnen min på 21 mnd får en laske med melk om dagen... kun forde han koser seg så fælt med det. ser ikke noe galt i det. da sitter han på fanget mitt og koser ser:) noe han skjelden har tid til ellers...
polarn & pyrene Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 jenta mi på nesten 23 mnd får velling på flaske på kvelden före hun skal legge seg. det er en stor kos for henne og den hörer liksom til kveld rutinen. Kommer vell til å holde på med den frem til sommeren og da begynne å kutte ned på den.
ApriIbaby Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Vi kuttet ut flaske for....tja....når han var ca 1 år. Har drukket av kopp siden da..
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Vår gutt sluttet med flaske da han var rundt året. da hadde han fått tutkopp en stund og vi begynte med glass el. kopp til han. men det har vært et par tre ganger han har sett flasken i skapet og da vil kose seg med den. idag er han 1 år og 8 mnd. Anbefaler deg ikke til å begynne med flaske på natten, og isåfall gi bare vann, melk inneholder syre som kan være ødeleggende på tennene. ellers lykke til. de små rakkerne vet akkurat hvordan de vil ha det;o)
imsdal med julesmak Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Har aldri brukt flaske vi ) han er 20 mnd.
Nuss Nuss Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Sønnen er 18 mnd ++ og han får flaska som morgenhygge da vi har stått opp. Da får han te/melk. Så sitter vi side om side i sofan, jeg med min tekopp og han m flaska. Så skåler vi og koser oss mens vi ser God morgen Danmark. Etter det starter vi dagen m frokost osv før vi går i barnehagen. Det er eneste gangen han får flaska i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå