Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Min samboerhar et barn fra et tidligere forhold, og vi har nå vært ssammen i godt over et år. Jeg har en god jobb som tar mye av tiden min, og gleder meg til annenhver helg der vi kan bruke tid sammen. Men nå vil han ha barn... Og jeg ser barn som et lodd rundt beina. Det er jo mødre som blir sittende igjen med problemet om noe skjer... Hvorfor er det noen som så inderlig vil ha barn, mens jeg priser meg lykkelig for at jeg er uten....?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 He he, slik var jeg også, til jeg rundet 32, da kom lysten på barn, er 34 nå, et barn, et til på vei, vil helst ha 3-4 barn:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Siden dere ikke har vært sammen så lenge, ville jeg uansett ha ventet en stund. Nyt hverandre!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Kjekt med hyggelige tilbakemeldinger på et slikt innlegg! Håper jeg en gang får lyst på barn, trodde jeg bare var vanskelig
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 jeg er av den oppfatning av at om en vil ha barn og den andre ikke, er ikke forholdet liv laga. men om det dreier seg om at begge vil egentlig ha barn, bare at den ene vil vente en liten stund, da er det helt fint, så lenge kvinnen er ung nok og at klokka ikke tikker. er du ung, så er det godt mulig at du endrer oppfatning og mening om dette enda. var ikke så sugen på unger jeg heller før jeg nærmet meg slutten av 20årene, jeg ville jo ha unger en gang, bare ikke da. jeg ble mor like før jeg fyllte 30 og det passet veldig fint for både meg og oss. vi hadde vært sammen i 3 år da.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Tre år er jo bra, da vet man med sikkerhet om forholdet er levedyktig. Jeg er bare 24, men de fleste i min omgangskrets har både en og to barn allerede. Men får se det på den positive siden: han ser visst på meg som et morsemne, for han vil ha tre
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Bare 24? Da har du god tid:) Vent noen år du, nyt tiden alene, etter at barna kommer, er det slutt på freden:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Var det ment å være oppmuntrende eller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå