Gå til innhold

Flere som må ta pencilin og paracett her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har måtte begynne på tab på grunn av bihule betennelse, i tillegg må jeg ta paracett ellers blir det grusomme smerter. Synes ikke noe om å ta tab når jeg er gravid. Ved siden av må jeg ta øye dråper pgr av øye katarr, jern tab pgr av jern mangel, og laktoluse pgr av forstoppelse. Føler at det holder nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har tatt tre kurer med pencelin pga urinveisinfeksjon da jeg er kroniker med det tar også paracet hvis jeg har mhodepine

legen sier det ikke er farlig

Skrevet

heia!! har å bihule bet, det er skikkelig vondt, tar å antibiotika å paracet.

legen sa jeg var nødt, ellers ble jeg ikke kvitt bet. noe herk, men det skader tiike babyen!! god bedring da..

Skrevet

Har fått influensa, og tar paracet for at det ikke skal bli uutholdelig. Tror det er ibux man skal holde seg unna. Tror nok det også er bedre for babyen at du har sjanse til å hvile og kanskje sove litt pga smertelindringen. Føler med deg, god bedring

Skrevet

Her og!!Hadde ørebetennelse og bihulebetennelse vistnok,så nå går jeg på pencilin,og knasker paracet..Må man så må man!!Er jo ikke farlig,hadde det vært d,så hadde vi ikke fått det av legen vuttu:-)

Skrevet

Har også fått pencilin mot bihulebetennelse og må ta paracett mot den grusomme hodepinen.. Liker det ikke egentlig. Men legen mente at det ikke var bra jeg gikk rundt å hadde det så vondt heller...

Håper det snart går over nå..

Skrevet

Jepp, har hatt en pencilinkur og en antibiotikakur..

Men ble da frisk til slutt, hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...