Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har fått tilbake mensen for leeengen siden:-( Og de to siste gangene har jeg strevet litt med ammingen rett før mensen - han har slitt i puppen og gulpet opp det meste - allerede mens han ligger og spiser. Så kom mensen og alle problemer forsvant. Så klart han drar jo litt i puppen og gulper endel fortsatt men ikke i nærheten av hvordan det var i dagene før mensen. Så snakker jeg med ei venninde da, som kan fortelle at mange av hennes venniner igjen har sluttet å amme når mensen kom tilbake ettersom ungen ikke vil ha melka.. Flere med denne erfaringa??
Lindis :-) Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Min snuppe ville ikke ha puppen lenger når mensen kom tilbake.. Hun lå bare å brakk seg hver gang hun skulle spise og i følge HS kan melken smake anderledes når man har/får mensen.. Så jeg måtte slutte med amminga når mensen kom tilbake.. Klarte desverre ikke å opprette melkemengden når hun ikke ville ha puppen.. :-)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 Så kjedelig for deg! Har aldri hørt om dette, men det virker som om minsten reagerer - måtte gi tre-fire flasker mme de dagene rett før. Vanligvis gir jeg bare ei flaske mme og ellers er det pupp. Men kan ikke gi meg, uansett, fikk jo mensen tilbake etter bare noen uker så jeg får bare tyne han litt dersom jeg får samme problem neste mnd - eventuelt pumpe... Takk for svar!!
75 modell og mamma til 6 Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Melkemengden går litt ned i dagene før mens her også, men bruker de til øke-dager jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå