Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Kommet over kvalmen og de verste bekymringene? begynt å kjenne liv? magene er store?
oktoberjentene;) Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Ja nå er det faktisk ikke så ille å være gravid.. endelig.. hadde en veldig tøff start på svangerskapet.... nå kjenner jeg liv hver da.. herlig!! og gleder meg så utrolig til å få møte den lille gutten min.... bekymringene er der hver dag fortsatt.. det tror jeg de vil være helt til fødselen er over.... magen har virkelig vokst.. ser godt at jeg er gravid nå ;o) gøy..... men gruer meg sååå til smertene under fødsel.. hjelp..... er min første, så jeg vet heller ikke hvordan det er eller hva jeg går til....uff.... må nok ta en prat med jordmor snart.. får jo nesten ikke sove om natten... hva med deg da?? ;o)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 ååå..så godt da... nei jeg_? jeg har jo evigheter igjen =) så jeg tar det helt med ro..merker at jeg stresser mye mindre nå enn hva jeg gjorde da jeg gikk med lillemann =) godt å slippe di bekymringene man har som 1 gangs gravid...kan hende at det er bare jeg som føler det slik da :=) men jeg har tatt det knusende med ro fra dag 1...deilig....magen er begynt å komme ja...men har også gått en del ned i vekt...spyr som en hel helt...dessverre....men det burde gi seg snart =) ja ta en prat med jordmor ang fødsel...det pleier de å gjøre når det nærmer seg slutten....jeg har ikke noen god fødsels historie å komme med...så jeg gidder ikke si noe mere om det =) ellers så er jeg i tvil om jeg skal be om keiser snitt eller prøve meg på normal fødsel..har jo lyst å prøve en gang til på normal veien =) men er skeptisk ..som alle andre sikkert =) ellers så får du jo lånt fødsels filmer på bibilotekett og på noen helsestasjoner..kan være greit å se en sånn kanskje'?
Raych Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Har ikke vært kvalm. Bekymringene tror jeg vil følge meg helt til ungen er 50 år:) Har kjent liv en stund (er 17 uker) og det er så koselig:) Det er ikke noe fast mønster ennå, men kjenner noe omtrent hver dag. Begynner å få litt mage, men går godt inn i mine vanlige klær ennå. Artig når det blir ordentlig gravidmage:)
Gårdsspire Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Heihei=) Har ikke vært dårlig siden jeg var i uke 7- 9. og jammen har det vært et FLOTT svangerskap så langt. Er nå 27+1, og begynner å bli sliten igjen, og sover en god del. Da jeg er våken er jeg som regel på jobb, noe jeg har tenkt til å fortsette med så lenge som mulig. Ellers nyter jeg dagene sannen med min kjære samoer, og gutten i magen(, som akkurat nå trimmer på ribbeina mine.) Håper på at tiden frem til fødselen blir like fin. Gleder meg VELDIG til lille gutt kommer. blir så godt å kunne se han, kose med han, og se han sove.... Ønsker dere alle et super flott svangerskap. c",)
snehvit77 Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Nå begynner ting å stabilisere seg. Er ikke så kvalm lenger, men jeg er blitt tynn etter mye oppkast. Er ikke mer enn 50 kilo og 20 uker på vei. Håper jeg klarer å legge på meg snart, er så bekymret for den lille i magen. Heldigvis er det noen uker siden jeg begynte å kjenne liv, selv om magen er "mikroskopisk":-)
oktoberjentene;) Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Jeg tenke på deg her om dagen snehvit godt å høre at du har kommet det litt... får håpe formen holder seg nå.... du legger nok på deg i ukene som kommer ;o) og magen spretter nok ut snart skal du se.... ha en fin kveld
oktoberjentene;) Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Aha.. har ikke tenkt på at jeg kan låne sånne filmer på biblioteket.. det skal jeg gjøre.. har lest en del fødsels historier, men så vanskelig å sette seg inni hva som skjer bare ved å lese... alle har så forskjellige fødseler også... vil gjerne ha ks, men tror ikke det er så lett å bare få det.. får høre hva jm sier får håpe formen din blir helt bra snart da.. har kastet opp mye selv, helt jævlig... men godt du er ved godt mot og at du tar det med ro .. kos deg masse i svangerskapet ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå