Gå til innhold

November: Hvem fikk epidural?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Jeg rakk ikke jeg..fødselen gikk så fort.. men jeg var åpen for å få det om fødselen hadde dratt ut i det lange..

 

men jeg fikk akupunktur og peditin. Peditinen fikk jeg for å få mer tid mellom riene, de kom nesten i ett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk litt, men det ble satt så seint pga ventetid på anestesilegen så det var lite hjelp i de.

Lystgass og en helt ubeskrivelig støttende samboer gjorde susen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt, men de slo den av den siste timen. Gjett om jeg var sinna da. Var rimelig vondt når han måtte bli tatt med vakum uten bedøvelse. Men var kjempe godt den lille tida jeg fikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk, og glad er jeg for det.. For det gjorde litt vondt med også, så jeg tror ikke jeg hadde klart meg uten.. De timene jeg hadde rier uten epidural var helt for j..., så når jeg fikk epiduralen var jeg kjempe glad..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg, de inkompetente dustene fikk ikke tid! Var bare der 6,5 time før babyen kom ut, det var visst ikke lenge nok grrrr. Hadde bare lystgass som ikke hadde noen effekt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk, men et var ikke lange stunden jeg fikk ha den... De slo den av og satte meg på drypp, pressriene mine var for dårlig... grr, jeg likte epiduralen jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha, men de fikk ikke tid... sa fra når jeg kom på sykehuset, men jeg tror de med vilje prøver å unngå å gi det, siden det kan drøye ut fødselen. Så de "rekker det ikke". De fleste jeg kjenner som har fått barn har opplevd det samme. Jeg tryglet og ba om bedøvelse gjennom de satans vonde riene, men det eneste jeg fikk bar litt lokalbedøvelse på slutten, som ikke rakk å få noe virkning før vesla var ute...:/ neste gang SKAL jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk epidural, og det hjalp godt. Hadde hatt lystgass frem til da. Jeg ble satt igang med drypp, og hadde så tette rier at jeg nesten ikke hadde pusterom. Synes det bare var deilig når det stoppet litt opp etter at epiduralen ble satt, fikk tatt meg litt inn igjen. Dryppet ble satt opp, så vi kom igang igjen. Det var selvfølgelig fortsatt vondt, særlig når pressriene kom, men tror det hadde vært vondere uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...