Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med vesla? Det viste seg at snuppa her ble syk, håper ikke vi smittet dere;) I går var vi hos legen, men alt var bra, bare masse snørr..... Hadde masse feber i natt, våknet av at dyna og alt var klissvått, æsj....

så sitter her og kjeder meg på dib, i halvørska. Har knapt vært ute på et par dager, og livet er kjipt. Men snuppa smiler heldigvis da, hun har et utrolig godt humør!!

Depper du fælt over denne slekta, eller? Skjønner at det ikke er lett..

Skrevet

Veslemor har det bra hun, ikke blitt syk heldigvis. Vært littegranne snørrete i natt, men har gått over igjen.

Dakar Andrea da, får håpe hun blir frisk fort:) Er treff på onsdag vettu;) Hehe...

Har du fått hjem gubben?

Og forresten, hun er en solstråle den lille prinsessen din, tror aldri jeg har sett henne "sur" jeg! *imponert*

Depper jo litt, synes igrunn hele greia er veldig leit og ubehagelig. Har sagt til gubben at jeg flytter hjem noen dager for å tenke over ting, er jo dessverre gift med ikke bare ham men familien hans også. Han ble veldig lei seg men vi får se hva det blir til. Er jo ikke ham det er noe galt med!

Nå skal jeg få lillemor til å sove litt, kommer tilbake i kveld:)

Skrevet

Godt at Embla ikke ble syk, puh....

Jepp, satser på treff til onsdag, har holdt av dagen:):)

Gubben er hjemme igjen, tok bare et ekstra døgn.. Så han hjelper til ekstra her hjemme, så jeg får vært syk. I dag var de på trilletur, noe som ble en dyr affære. Pappaen fant en nydelig jakke fra Sand på tilbud (tilbud= fremdeles dyrt, det er jo Sand!!!). Hadde kikket på denne til han jeg også, men jeg lot være. Visste at han kom til å sikle på den hvis han så den, så... Men, får ikke overvåket han i butikker når jeg er syk, så... Og så kjøpte han musikk-uro til snuppa, monsterlignende sak fra FisherPrice. Uff.... Får se om den virker, delte meninger om leker i sengen..

Solstrålen ja; er kun sur hjemme vettu, hun er godt oppdratt slik;)

Uff, sant, man gifter seg jo ikke bare med mannen nei.. Kanskje det er lurt å reise hjem et par dager ja, få litt perspektiv osv.. Men husk at det er J du er gift med da. Og selv om det er du som opplever problemet, tror jeg nok han også merker endel til det, så egentlig er det et felles problem for dere. Hvis du drar hjem et par dager, kanskje han får litt perspektiv på tingene også? Håper dere kan finne ut en løsning i fellesskap, spørs om det ikke bør konfronteres litt innad i slekten??

Husk å inkludere J også da, ikke skyv han bort!

Stor klem:)

Skrevet

Haha, pappaer på shopping på egenhånd er livsfarlig for økonomien:p Hehe..

Og Sand er svindyrt! (meeen, jeg kjenner butikksjefen i bogstadveien:p)

Fisher Price er håpløse greier, store klumpete leker... Men det virker jo som ungene liker dem da:)

Og når det kommer til leker i sengen er det uaktuelt her i huset. Men uroene er festet på lekegrina så hun har noe å titte på der. Funker faktisk veldig bra det.

Bortsett fra at den ene henger så lavt at hun får tak i den og nå har dratt så mye i den at den spiller falskt! Gruuuuuusomt...

Hehe, kanskje du oppdrar Embla litt også på det feltet?!

Tror hjem noen dager kan være veldig deilig, Jens skal uansett jobbe han, så jeg blir jo sittende her helt alene og gruble om kvelden og natten. Søvnproblemene er seff tilbake (jaggu godt jeg har piller:p men må kanskje ta dem for at de skal virke?)

Jeg har pratet litt med ham i dag, og i gårkveld, for jeg ante meg at dette kom og at det handlet mer om meg enn de hadde sagt. Rett igjen...

Men jeg føler liksom at han ikke kan kutte ut familien sin for meg, og dersom han skulle gjøre det, hvem får skylda da tror du:p Håpløs situasjon, når det kommer til sånt som dette digger jeg pappa, han er ærlig og oppriktig der og da, alltid. Fine pappaen...

Embla ville forøvrig ikke sove, så her sitter jeg igjen da, mens hun river istykker den uroen som spiller falsk igjen:p Haha...

Skrevet

Vet du, jeg synes dette dreier seg like mye om Jens som deg. Selvfølgelig er det ikke moro for han å være i midten, men nå er han engang der da.. Synes dette dreier seg om hvordan han takler de, han må vise de hvor skapet skal stå. Tror kanskje han vil se det om noen dager? Hadde du likt at familien din pratet dritt om Jens? Hadde ikke du forsvart han da? Du er tross alt kona hans, det bør veie ganske tungt det også. Det må jo være mulig å finne en løsning på dette, slik at dere kan omgåes hverandre?

Håper ikke jeg tråkket rett i salaten nå..

Ja, fedre kan være fine til å få satt ting i perspektiv. Dra hjem å få noen gode råd:) Si i fra hvis du trenger litt jenteprat da, snuppa er sikkert snart frisk igjen.

Skrevet

Det dreier seg masse om han også, men det er jeg som trekker meg unna når jeg føler eller vet at jeg er mislikt. Det har jeg alltid gjort, henger igjen fra den gang jeg kun hadde venner fordi jeg hadde mest lommepenger og best godteri.

Ble like såret og skuffet hver eneste gang, og vil ikke utsette meg for situasjoner som kan ende med at jeg blir lei meg. (se, her har man den barske dørvakta i et nøtteskall:p hehe)

Men je8g tror igrunn det går greit, har påkalt armeen med støttespillere i dag:p Beste kommer og ser film og prater med meg i kveld, han er virkelig god å ha, også har jeg ringt lillebror og sladret:p Hehe... Så han kan ta en tur om jeg trenger det... Er så fint med en bror med like teit døgnrytme som meg;) Blir da forresten ingen tur til pappa i dag, han skal på fylla:p

Det fine med min familie er at de slenger ikke dritt bak ryggen på andre, de sier det som det er! (halleluja!) Og det gjør de uansett hvem som er tilstede (oki, kan jo bli noen pinlige situasjoner ut av det også da:p)

Men neida, ingen salattramping i dag, skulle riktignok likt å sett hvordan det ser ut i praksis! *glis*

Nei, skal jeg lage litt middag mon tro? Er såååå matlei, noen gode ideer?

Sier fra om jeg trenger jenteprat jeg, det er alltid sunt, jenter og gutter har veldig forskjellige perspektiv på ting:)

Veldig glad jeg har dib og DEG:)

Skrevet

Barske dørvakten... Er vel litt som de sier; jo bløtere inni, dess hardere skall;)

Så fint at du ikke blir alene i kveld da, blir sikkert hyggelig.

Salattramping in real life, hihi, det må prøves en gang!!

Middag; hm, noe som smaker noe kanskje? Smaksløkene mine har dødd.. Ohhhhhhhhhh, indisk er nam!! En skikkelig curry eller noe:)

Må visst underholde lille snella litt, vippestol og tv er visst ikke spes pedagogisk har jeg hørt, hehe..

Kos deg masse så lenge, prates senere. Stor kos!

Skrevet

Mmm, indisk ja... Kanskje det, eller , ooo, chili con carne! DET fikk jeg lyst på! (tar jo hele 5 min å lage!)

Ekke bløt jeg asså:P

Jeg kjøper salat, du tramper?

Hva er ikke vippestol og tv pedagogisk? *løpe og redde veslemor fra den moralske undergrunn*

Skrevet

Ahrg... Er Andrea vanskeligere å legge om dagen enn vanlig?

Embla er helt håpløs! Bare gråt og trist og følt, helt til vi kommer inn og da er hun blid som ei sol... *sooooov Embla*

Skrevet

Andrea er enklere å legge om dagen faktisk, sikkert fordi hun er syk. Hun er jo vanligvis ganske vanskelig, så.... Hun digger musikkmonsteret fra FisherPrice, testet det nå, hun smilte godt. Blir spennende å se om hun sovner snart.

Hvis Embla får tenner nå, er det ikke rart det er mye sutring da. Masse kos og pupp skal visst være kuren:)

Trodde du så film jeg;)

Skrevet

Hmmm, kanskje dytte Embla borti Andrea så hun blir litt syk og lettere å legge:p Hehe... Pupp får hun ikke mer av, hun tygger på dem:( Auauauauau...

Så bra hun liker monsteret:) Da er vel shoppingfriken glad:p

Forresten, shoppingfrik MED egne meninger OG egen klesstil?!?! Neineinei, det er for gæli:p

Beste kommer ikke før nærmere 21, det er da Jens drar på jobb...

Nå står han og lager mat til meg:) Hjemmelaget pasta bolognese fra scratch! *snille gode mannen med dum familie*

Hehe...

Smatt smatt, skal bli digg med maaaaat!

Skrevet

Musikkmobilen var gøy akkurat to runder, så var det på tide med pupp igjen. Men det er jo ikke noe nytt, da. Vi har gjerne en laaaaaang ammings i beste sendetid, så benker meg opp i dobbeltsenga og setter på tv.. Har du sluttet å amme, eller er det bare midlertidig?

Han har egen klesstil ja, AKKURAT DEN SAMME SOM FØR!!! Hehe, er det noe som er sikkert, så er det lyseblå skjorter (med striper, ruter eller ensfarget), og alltid den svarte, halvlange allværsjakken fra Sand. Det er vel den fjerde Sand-jakken etter at jeg kom inn i bildet, tror jeg. Men nå skal det jo sant sies at jeg ikke har endret klesstil så veldig heller da... På noen år... Uff, må slutte å kaste stein i glasshus...

Pasta bolognese fra bunnen av, nam... spesielt hvis den får koke i et par timer med rødvin oppi...

Tror kanskje jeg skal ta meg en øl etterpå jeg, ta knekken på basiluskene tenker jeg, haha-

Skrevet

Hehe, Embla er mer tålmodig med sine, men de brukes jo ikke når det er leggetid da.

Ammer fremdeles for fulle mugger jeg, men ikke et sekund mer enn nødvendig, trives dårlig som tyggis:p

Spennende klesstil:p Hehe... zzzzzzzzz...

Er rødvin oppi ja, det MÅ det jo være. Har nettopp spist nå, tror jeg har spist nok for hele uka:p mmm... Gutta sitter også her og klemmer seg på magen og lurer på om det er potensiale for mer!

Jeg drikker baileys, det er godt det! *smattsmatt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...