Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Baby er våken 2 - 2 og en halv time mellom hver gang hun sover (6mnd) Etter 1 time våkentid begynner sutringa!! Må se meg, helst må jeg sitte/ ligge ved siden av henne. Etter hvert holder ikke det lenger heller, må bli tatt i fysisk, til slutt er det eneste som holder å bli båret rundt. Armmuskene vokser i takt med vekta hennes ha-ha! Har selvfølgelig prøvd å overse henne, avlede henne, la henne sutre osv. Ingenting funker. Blir LITT sliten! Men det er vel bare sånn det er...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hva med å prøve fysioterapi/kiropraktor? Vår lille var urolig, vi gjorde dette og fikk et helt nytt barn. Sover omtrent hele natta, bare oppe en gang for amming. Ingen sutring om kvelden lenger, til og med JEG kan legge henne nå uten problem:-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Ja, kanskje det? Vesla hadde kolikk da hun var yngre, så da hadde vi noen runder hos kiropraktor. Men jeg har i grunn tenkt at dette må jeg bare innfinne meg med, at det er sånn å ha baby. Får se om det går over, ellers så kanskje vi får ta en tur til kiropraktor? Er det flere med sutre-unger som har gått seg til?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Skjônner ikke?? Kiropraktor hva skal han gjôre mot sutringa?
Kuredu Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Sånn var det her også, helt til jeg leste en bok om søvn. Jenta vår styrte nemlig det meste selv når det gjaldt søvn, helt til hun var nesten 6 mnd. Nå er hun snart 7 mnd. Etter å ha lest boken skjønte jeg at jeg måtte ta over styringen av søvnen, og legger henne nå selv om hun ikke viser tegn til å være trøtt etter 2 timer våkentid. Enten i sengen hennes eller i vogna (inne eller ute). Tidligere lot jeg henne sove i sofaen, armene mine e.l - men det funker ikke lenger. Da sover hun maks 15-30 min. Nå sover hun opp til 2 timer om gangen! Og vi har nesten ikke sutring lenger. Tidligere var det hver dag, og det var alltid "tenner på vei" - trodde vi - he he. Hun har fortsatt ikke antydning til at tennene kommer..................
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Ja, jeg er enig at vi må ta styringa over søvnen. Derfor har hun 2 - 2 og halv time våkentid, før hun blir lagt. Som jeg skrev sutringa begynner etter 1 time, og jeg kan jo ikke akkurat legge henne da. Hun har gode søvnvaner, og sover nok i løpet av døgnet. Så jeg tror ikke det har noe med sutringa å gjøre... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå