Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 hva er forskjell på kommunal og privat barnehage? er d sånn hvis mann har de i privat barnehage så får du full kontantstøtte og i kommunal så blir den redusert etter vor mye du har ungen der?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Du mister kontantstøtte i begge to. Du får kontantstøtte etter hvor mye ungen er i barnehagen
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 så hvis jeg har han 40%i privat,så blir den redusert? er d sånn a d er dyrere i privat også?
Korse76♥ Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Tror det er en forskjell i åpningstidene på de kommunale også, jeg hadde mi i kommunal og den var bare stengt 2 uker i juli, og hadde åpent i romjula, påska osv. Har ikke barnehagebarn lenger, men maksprisene gjelder vel både kommunale og private barnehager.
-Amelie- Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Når vi er først er inne på barnehage-temaet, må jeg bare spørre: Får en støtte fra nav om en har barnet i privat barnehage?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Private barnehager har ofte kun maxpris, De har stengt sommer, jul, påske og sånt, det har ikke de kommunale. Pritvate barnehager får også støtte fra staten, så det er det samme der med kontantstøtte som i kommunale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå