Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg!!! Noen som blir med på en litt skjønnhetsforbredelser til den store dagen? Jeg er brud i August: Dette har jeg tenkt til å gjøre: *gå ned ca 5 kg *100 situps hver dag *drikke to liter vann hver dag *gå tur/ eller svømme hver dag *ordne neglene *vokse meg (incl bikinilinje, bryn, armhuler, bein etc) *spray tan (men bare litt sommerbrunfarge) *stripe håret litt lysere *Sette opp håret *Få hjelp til sminke Andre som kunne tenkt seg å bli med i en slik "klubb"...få av oss noen kilo etc
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hei! Er godt igang med kiloene, men kunne vel vært godt med litt motivasjon fra hverandre. Går på grete Roede jeg da :-) Forsøker å trimme, men det går litt trått. Forsøker å drikke nok vann, men sluntrer endel Ellers har også jeg planer om å ordne negler, ta sol eller spraybrun, spa/massasje, farge hår, klippe hår, få set satt opp og bli sminket. Litt hjelp i hverandre er vel greit....
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg henger meg på her! Trenger ikke gå ned i vekt jeg. Men har andre mål. Bl.a. må jeg drikker mer vann og spise sunnere (og ikke så sent på kvelden). Dette for å få bukt med uren hud i ansiktet. Har ikke lyst å se ut som et kvisetryne når jeg giter meg, he he Og så skal jeg forsøke å gå litt turer og trimme litt for å bli litt fastere i fisken og se litt freshere ut. Før bryllupet skal jeg stelle eller støpe negler, ordne håret (sette det opp) og få hjelp til sminke. Jeg skal også ta litt sol om ikke den naturlige solen klarer å få bukt med fiskepuddingfargen! Sit ups er ikke så dumt. Det bør jeg også begynne med. Må teste litt før jeg kan si hvor mange jeg klarer om dagen, he he
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Hei! Holder på med det samme jeg også,må jo føle seg skikkelig fin den dagen:) Gifter oss i utlandet 07.07 vi da. Går på grete roede kurs jeg også,skal ned 10 kg til,har tatt 5 hittil. Tar 100 sit ups hver dag faktisk,pluss armhevinger og litt hofteøvelser. prøver å gå tur hver dag, drikker 2-3 liter vann hver dag,unngår så mye brus/godterier som mulig(litt kos på lørdager er lov) Skal ta hair extation/sveise på langt hår før selve dagen,har skulderlangt nå,fikse negler,tenkte å få sånn sminkeanalyse/fargeanalyse på forhånd og da evt sminke meg selv,frisør til ordne håret selve dagen. Vært morro å hatt en samling jevnlig før sommeren for å inspirere hverandre ja:) Blir med på det jeg! Kjempe fint å få tips,så bra tiltak:)
#Troika# Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Dette kan nok jeg også glatt hive meg ut på. Skal i ilden 8. september, og trenger også å ned ca fem kg. Håper jeg slipper selvbruning, og at sola gjør jobben. neglene må pleies, og jeg har KORT hår, lurer på hvordan jeg skal få det til å gro.... Vet heller ikke om det skal være lyst eller mørkt på dagen- håret, altså
map79 Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Melder meg på jeg også! Skal begynne på treningsenter som åpner i neste uke - og Grethe Roede kurset starter 7. mars. Håper å gå ned 10 kg til 7. juli, som er den store dagen! Om det ikke funker, så håper jeg ihvertfall å bli fastere i fisken Har bestilt time til massasje, voksing, selvbruning (sola biter ikke på meg!), og manikyr uka før
kehs Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Jeg vil også -Vil ned 5 kg - Vil ha penere hud..Sliter med uren hud i fjeset..har prøvd d meste...Hjelper det å drikke vann??Andre råd taes imot med STOR takk:),
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har allerede vært med i vektklubb i 5 uker nå og har kun gått ned 1,2 kg (endel mindre enn det jeg skulle) til tross for at jeg til og med har kjøpt ellipsemaskin og bruker den nesten hver eneste dag (går minst 9 km hver gang på en halv time) Har også sluttet å røyke , men føler at INGENTING hjelper !! Uææææææææææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå