Januar 2010 <3 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hørt at man skal unngå å snakke til babyen og ha på mye lys om natta, alik at den skal skjønne at det er natt. Og at om natta så sover vi....Er jeg helt på tryne nå eller? heeh . Skjønner jo at man skal bytte bleie hvis den er veldig våt eller er bæsj der, men ikke bare for å bytte???
Tiddelidu Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Stemmer det du sier om natten og bleieskift. Babyen våkner veldig når han blir skiftet på, så hvis det kan unngås så må det være det beste. Jeg bytter aldri bleie om natta. Den holder fra 18 om kvelden til 08-09 om morran. De første ukene måtte jeg bytte en gang pga avføring, men aldri nå lenger.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 vi har ikke gjort det ve mindre den e full
bolla pinsvin Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Jeg bytter ved behov. Hvis det er masse tiss i bleien skifter jeg, hvis ikke blir hun våt igjennom. Og jeg bytter hvis det er avføring. blir stortsett to til tre skift hver natt. Hun er tre uker nå og slår seg fort til ro etterpå når hun får pupp og litt kos
Jente 28 Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg fikk beskjed på sykehuset før jeg reiste hjem etter fødsel at hvis ikke baby var sår i stumpen eller urolig pga avføring i bleien, trengte vi ikke bytte bleie på natten. Så vi har aldri byttet på natt hvis ikke baby har sagt klart fra selv, det vil jo si at baby har skrike eller vært urolig pga avføring i bleia..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå