Gjest Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg hadde desverre rett, det var ikke bare oppi hodet mitt. De har faktisk vært her i dag to av dem og da har jeg fått ganske klar beskjed om at joda, det er tydeligvis JEG som er problemet...
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Ligger bittelitt lengre ned her, hvordan finne ut om svigerfamilien innlegget...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Så trist. Hva mener de er problemet da? Leste om det i morges jeg, og jeg synes de hørtes veldig rare ut. Spes han svogeren
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Problemene er så mange at jeg vet ikke helt om jeg gidder å begynne men here goes; de mener det er min feil at broren deres ikke bare kommer innom på en kaffe, er jeg som ender med å ringe hver gang det er noe også så da får jeg skylda for alt sånt, er min feil at den yngste søsteren er lei seg (det var hun som er m den berømte svogeren) Det er visst alle mulige rare ting som er galt, og nå vil ikke svogeren være tilstede på hennes bursdag fordi det kan hende vi kommer. Jeg har fått nok nå, så da gidder jeg ikke mer. Har da vitterlig egen familie og venner, SOM ER HYGGELIGE!
hårsår Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Uff, føler med deg! Gadd ikke å svare på den andre tråden for den ble så laaaang, men jeg synes ikke du kan gjøre noe annet enn å være deg selv og la dem være styre som de vil. Ikke synk ned til deres nivå ihvertfall.. Synes de var skikkelig kjiipe som stelte seg til å gå ut uten å spørre om du ville være med! Det hadde jeg aldri kunnet gjort. Fikk litt vondt på dine vegne da *trøstestrykpåkinnet*
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 har nu lest di andre innleggan du har skreve å skjønne godt at du blir sint.. æ hadde ikke tålertert å blitt behandla sånn av mine svigerforeldra eller svigersøsken.. da sku di bare ha gitt .. f.. i å kommet hit uansett om han eie leiligheta like mye som mæ.. men håpe nu det ordne sæ etter vært for dåkker da. sikkert ikke lett når det blir så masse uhyggeligheter hele tia.. men igjen skjønne ikke at voksen folk gidde å holde på sånn..
Murmeline Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Hei vennen! Ser du har litt å slite med for tiden. Som jeg har sagt før; de har jo gang på gang vist å ikke være de hyggeligste menneskene.... Skjønner at det ikke er lett å distensere seg, men prøv..... Hvis man klaffer bra med svigerfamilien bør man se på dette som en bonus tenker jeg, men dessverre kan man ikke forvente at det skal gå så bra:( Vet jo at du er en oppegående og koselig jente, og at du er lett å prate med, bli kjent med osv. Synd at de ikke ser det sånn, deres tap!!!
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 Takk for hyggelige svar... Jeg blir bare noe fortvilet, det er jo tross alt hans familie dette.... Men jeg tror nok at jeg ikke skal ha allverdens med dem å gjøre fremover. Elendig mamma; Takk:) Du er jo bare søt da:) Og ja de har det, og i dag ble liksom toppen av kransekaka for min del. Komme hjem hit en lørdags formiddag og hakk løs på meg, ahrg. Blir så sint så sint...
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 24. februar 2007 #10 Skrevet 24. februar 2007 vet du, hvis ikke voksne folk klarer å oppføre seg anstendig-hadde ikke jeg orket å ha noe med de å gjøre. er ikke vant til sånne der ting altså. det er undermål!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. februar 2007 #11 Skrevet 24. februar 2007 Sender bare ei lita støtteerklæring -har ikke lest eksemplene men vet hvordan det er å bli ekskludert. Det er deres tap og en vakker dag oppdager de det!! Klem!!
SpiseLise Skrevet 24. februar 2007 #12 Skrevet 24. februar 2007 Jøss. Spesielle folk det der! Nei, hold deg til din hyggelige familie som du sier, så kan de komme og be deg om unnskyldning den dagen de skjønner hvordan de har oppført seg. Hva sier mannen/samboeren din til dette da? Usj, det der må jo være en kjempevanskelig situasjon! *Trøsteklem*
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #13 Skrevet 24. februar 2007 Han er kjempelei seg for dette men er ikke stort han får gjort... Det handler jo om ham også dette... Takker for trøst og klemmer:)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. februar 2007 #14 Skrevet 24. februar 2007 Neimen tillab, da. Huff. For noe tullball. Blir litt for enkelt å si at du bare skal gi blaffen i dem, for jeg forstår veldig godt hva du mener med at det er viktig å komme overens med og bli likt av svigerfamilien. De er jo den lille stammen til mannen din, som han er vokst opp sammen med og blitt den han er på grunn av. Og denne gjengen har kanskje en litt merkelig stammekultur som ikke engang de selv skjønner seg helt på. Jeg har ingen gode råd til hvordan du skal løse dette, bare husk på et par ting. Hvis gørra hagler og du blir beskyldt for å være det ene og det andre (jeg ser du er blitt beskyldt for å være roten til problemet, blant annet), så sier det faktisk ingenting om deg. Det sier derimot en del om kommunikasjonsevnen til menneskene bak kommentarene. Om jeg sier at du er ei drittkjerring, gjør jo ikke det deg til ei drittkjerring likevel. Ikke så mye praktisk hjelp i dette, kanskje, men tenk over det hvis du blir lei deg. Og en konflikt løses sjelden ved hjelp av store krokodilletårer og manipulasjon, det er som regel oppriktighet og vilje til å finne en løsning som funker. Du kan ikke påvirke dem i alt, men du kan komme med det du har og håpe at du når fram. Resten er i grunnen opp til dem. Klem og alt det derre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå