Januar 2010 <3 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Bruker dere våtservietter uten parfyme uansett? vasker dere når babyen bare har tisset??
Allean, Fia og lillebror Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hei. Vasker med klut og vann. Hvis det er mye bæsj, pleier vi å spyle bort det verste først. Hvis hun bare har tisset er det ikke alltid jeg vasker henne. Våtservietter pleier vi bare å bruke når vi er ute på tur.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 vi har bare brukt coop sine våtservietta! har aldri vært problem me rød rompa av den grunn.. ellers når vi dursje han ( bade/dursje som regel vær dag) da vaske vi han me asan såpa.. har fungert veldi bra! tiss bleie skifte vi bare .. men lar han ligge å lufte litt!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Vasker med våtservietter uten parfyme hver gang ja.. Må jo svi noe innmari med tiss som ikke blir vasket bort ! Coop sine våtservietter er veldig bra, har prøvd de selv : )
noegodtivente Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 vasker med klut og vann, passer på at ho er god og tørr før jeg tar på ny bleie. skyller ho under springen viss ho har bæsja seg helt ut, tørker som regel kjapt over når det bare er tiss også. Våtservietter er gode å ha på tur, men ikke hjemme.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Jeg skyller han i vasken. Bruker asan innimellom. Og av og til våtservietter.
mai mammaen til to Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 jeg vasker med sånn engangskluter fra libero..sånne som jeg bare tar på vann... ev gass klut.. har hun bæsjet mye så tar jeg litt olje på..da går det lettere vekk... bruker kun våtservietter når vi er ute på tur... vasker ikke når hun bare har tisset... eller vasker morgen og kveld og når hun har bæsjet
bolla pinsvin Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 rent vann og klut. skyller henne under rennende vann når hun er helt utbæsja. trenger ikke såpe på så små babyer. Hun er tre uker
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 ved kun tiss vasker vi ikke, han blir jo stelt morgen og kveld. når han har bæsjet så er det litt asan på kluten og rennende vann:-) bruker aldri våtservietter hjemme. kun på tur. og da uparfymerte fra coop.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. februar 2007 #10 Skrevet 24. februar 2007 Våtservietter =0) Ikke ofte jeg vasker etter hun bare har tisset. Hun har aldri vært sår.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 24. februar 2007 #11 Skrevet 24. februar 2007 Vi bruker coop sine våtservietter når hun har bæsjet, og som oftest ingenting når hun har tisset.. Hun har aldri vært rød eller sår, så derfor syns vi dette fungerer veldig fint:o) Hun er foressten snart 9 mnd.
Bægge dætern Skrevet 24. februar 2007 #12 Skrevet 24. februar 2007 rennende vann, olje hvis tørr bæsj, ikke alltid vi vasker hvis bare tiss(kommer an på om om det lukter). snart ett år. som baby smurte vi med mm hvis rød hud. ingen sårhet : ))
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #13 Skrevet 24. februar 2007 vist ho berre har tissa vasker eg over med vaskeklut, men har ho bæsja bruker eg våtservietter først og vasker over med vaskeklut etterpå. Eventuelt desse kompressa og vaskekrem fra apoteket..
*Lucia* Skrevet 24. februar 2007 #14 Skrevet 24. februar 2007 Vi bruker mesoft (kompressene) fra apoteket og vann. Fungerer kjempe fint. Bruker litt såpe når vi bader. Evt. hvis det er mye bæsj som sitter. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå