Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Er det noen av dere her inne som benytter dere av disse tilbudene (Oslo)? Jeg har lyst til å ta med datteren min for å bli kjent med andre aleneforeldre og barn, men vil gjerne høre fra dere som bruker det!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Vi har vært på Marte litt og syns det er et veldig bra tilbud. De arrangerer alt fra turer til kvinnekafe og samtalegrupper. Forhør deg gjerne med daglig leder ang de ulike tilbudene. Du finner adressa på røde kors sine sider. Hun er kjempehyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå