Gå til innhold

Rødhette&Marte Nettverkssenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere her inne som benytter dere av disse tilbudene (Oslo)?

Jeg har lyst til å ta med datteren min for å bli kjent med andre aleneforeldre og barn, men vil gjerne høre fra dere som bruker det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på Marte litt og syns det er et veldig bra tilbud. De arrangerer alt fra turer til kvinnekafe og samtalegrupper. Forhør deg gjerne med daglig leder ang de ulike tilbudene. Du finner adressa på røde kors sine sider. Hun er kjempehyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...