Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 5 måneder. Hun bruker 68 i klær, men har en vinterdress i 62 som fortsatt er stor nok.

Hun har fått en ny dress i str.74. Den er for stor nå, men vil den passe senere på vinteren? Kjedelig å ha en dress som passer i sommer og blir for liten til vinteren igjen :-( Hvor mye vokser de egentlig i 5-7 mnders alderen?

Bør jeg bytte dressen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville byttet den. Kjedelig å sitte med en dress hun kun får brukt 1 mnd kanskje. Først nå har veksten roet seg på gutten min og han har brukt 74/80 en stund,må snart legge vekk 74 klærne.

Skrevet

Det er veldig vanskelig og si, kommer an på så mye...

Hvor fort hun vokser, hvor lang vinteren er der du bor osv.

Jenta vår blir 6 mnd i morgen, og begynner å bruke 74 nå. Hun brukte ikke 68 så lenge, mens andre igjen sier at det er en str de bruker veldig lenge i forhold til andre størrelser.

Sånn jeg forstår det, har du altså en dress i 62, og en i 74. Da tror jeg at jeg hadde byttet 74 til 68. Siden hun fortsatt passer dressen i 62, vil det sikkert ta en stund før en dress i 74 passer. Så kan du heller kjøpe en dress i 74 senere når du vet mer om hvordan klimaet er når hun skal bruke den.

Skrevet

Kommer helt ann på hvor mye hun vokser og hvor liten 74 dressen er i størrelse.

Her har snuppa blitt litt over året og bruker 74 i dress, regner med at den kommer til å passe ut sesongen her i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...