~mamma~ Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Har ei jente på 5 måneder. Hun bruker 68 i klær, men har en vinterdress i 62 som fortsatt er stor nok. Hun har fått en ny dress i str.74. Den er for stor nå, men vil den passe senere på vinteren? Kjedelig å ha en dress som passer i sommer og blir for liten til vinteren igjen :-( Hvor mye vokser de egentlig i 5-7 mnders alderen? Bør jeg bytte dressen?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Jeg ville byttet den. Kjedelig å sitte med en dress hun kun får brukt 1 mnd kanskje. Først nå har veksten roet seg på gutten min og han har brukt 74/80 en stund,må snart legge vekk 74 klærne.
SpiseLise Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Det er veldig vanskelig og si, kommer an på så mye... Hvor fort hun vokser, hvor lang vinteren er der du bor osv. Jenta vår blir 6 mnd i morgen, og begynner å bruke 74 nå. Hun brukte ikke 68 så lenge, mens andre igjen sier at det er en str de bruker veldig lenge i forhold til andre størrelser. Sånn jeg forstår det, har du altså en dress i 62, og en i 74. Da tror jeg at jeg hadde byttet 74 til 68. Siden hun fortsatt passer dressen i 62, vil det sikkert ta en stund før en dress i 74 passer. Så kan du heller kjøpe en dress i 74 senere når du vet mer om hvordan klimaet er når hun skal bruke den.
lifa og Eline Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Kommer helt ann på hvor mye hun vokser og hvor liten 74 dressen er i størrelse. Her har snuppa blitt litt over året og bruker 74 i dress, regner med at den kommer til å passe ut sesongen her i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå