Gjest Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 gi meg ett kort referat fra forrige farmen vis du så det. hadde selskap vi og fikk ikke det medmeg. mikkel sniker med mat,det vet jeg,men hvem er 1kjempe?
Lone35 =0) Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Storbonden (husker ikke i farta hva hun heter..) syntes det var vanskelig å velge førstekjempe. Derfor skrev hun alle navnene på lapper og trakk ett og ett navn. Det siste navnet som ble uttrukket ble 1stekjempe. Det ble Eivind. Jeg lurer på hvem han velger? Tenker det blir Ole Magnus jeg... Ellers så fikk ikke jeg med meg alt sammen heller. Men de skulle lage øl ihvertfall som ukesoppdrag. Reprise på alle episodene søndag tror jeg.
Lone35 =0) Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Ole magnus slo ut Eivind, som forventet. -¨å du det eller?
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 fikk ikke med meg farmen nei,etter å hatt inn 2favner ved,kjørt heim gutten til søstersen og ordna ungan min jøl havna jeg i seng med kraftig bekkenløningssmerter. klarte ikke å gå, først nå for en time siden klarte jeg å stå på føttene,blir rolig dag idag,skal se farmen reprisene hvis ungene er rolig og jeg får tid. må bare liste meg på tå i dag.
Lone35 =0) Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Hei Mamma.... Joda her ligger jeg og bimmer i sykesenga. Men tror jeg får komme hjem på perm i dag!!! Gleder meg til å se ungene, og også sambo selvf. Vi får høre hva legene sier når de har vært her på visitt etterpå. Dette er min 10 dag her. Og tiden går saaaaakte. Godt jeg har pc og bim ihvertfall.
Lone35 =0) Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Hei Prinsen ... Holder du på med ved-arbeid NÅ! Herregud, du må ikke ødelegge deg selv. -Jeg pleier også å hjelpe til med vedarbeid. Men ikke nå som magen er blitt stor, og etter at vannet gikk. Du må passe på deg selv og lillegutt! Lag deg en varm rispose og legg på de vonde stedene. Det har jeg fått god erfaring med på sykehuset. Deilig!! God bedring med bekken og rygg. Klem
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 still alive,hehe. veden er inne nå. fikk inn det siste idag jeg.mann min er borte 80% av året så her må jeg fikse det meste selv. håper du får komme deg hjem på perm idag da. stusselige sykehus.ska på poliklinikken på st.olavs til uke jeg. skal få målt denne kjempebabyen engang for alle nå.hehe. 21-5 på vei men ungen er mere 25-26. ryggen henger med enda men er stiv og støl igjen nå. det går nok bra. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå