TM2006 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hvor gamle var deres små da de begynte med babygym (sånne leker som henger over babyen)? Merker jenta mi begynner å kreve mer i forhold til stimulans og lurer på om det er tidlig med babygym når hun kun er 9 uker....
Tiddelidu Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Vi begynte da han var nesten 4 mnd, fikk til jul. Han var helt klar for det da, kunne sikkert ha begynt mye tidligere, men håpet å få til jul. Ville ikke tro det er for tidlig, du merker når hun blir sliten. Ville prøvd jeg =)
ScaryMama Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Han var vel 6 eller 7 uker da det begynte å bli moro.
luana Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Nettopp begynnt, han er 3,5 mnd Han har hatt en stol med leker over som han begynnte å leke flittig med, så kjøpte da en babygym siden han begynnte å leke da han satt i stolen. men er fremdeles litt skeptisk til gymmen, men det kommer seg nok. men nok bla bla fra meg, det jeg skulle si var at det er bare til å begynne når du føler at barnet er klar for det, :=) og det er ikke for tidlig når hun er 9 uker, er nok bare spennende :=)
mai mammaen til to Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 jeg kjøpte den når hun var 6 uker. merket at hun var veldig interessert i lekene på helsestasjonen... den første uken var hun ikke så veldig interessert i den... men fra hun var 7 uker likte hun den kjempe godt..bruker den enda hun og hun er 9 mnd... har en sånn som hun kan sitte og trykke på og stå og spille på....
lifa og Eline Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Vi fikk penger av farmor i barselgave og babygymmen ble innkjøpt når snuppa var rundt 3 uker. Ble lagt under den med en gang. var en Tiny love med stort leketeppe, bøyler og musikk og speile. Ett av våre beste kjøp går den innunder.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 hun er 2 mnd nå og det begynner å bli på tide.
Murmeline Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 5 uker gammel. Kikket mest i begynnelsen selvfølgelig, men det var stas det også
mamo82 *2 jenter* Skrevet 24. februar 2007 #10 Skrevet 24. februar 2007 Vi fikk når hun var 2 mnd gammel, og viste gradvis større interesse for den i løpet av etpar uker. Det er jo bare å kjøpe en og prøve, den blir jo brukt før eller siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå