Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Dere som ammer: drikker dere kaffi, og evt hvor mye?
Tiddelidu Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har begynt å drikke kaffe igjen 5 mnd etter fødsel. Blir en kopp pulverkaffe i kokt melk og hver morgen. Kunne sikkert drukket tidligere, men tok ikke "sjansen", og har ikke hatt behov for det rett og slett. Merker ikke at han blir noe urolig av det.
hårsår Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg fullammer og drikker ca. 3 kopper kaffe med melk til dagen. Dersom jeg er på besøk eller får besøk har jeg gjerne den fjerde koppen sammen med dem. Det ser ikke ut til at jenta mi reagerer på kaffen. Jeg drikker feks aldri på tom mage, og har alltid en flaske med vann ved siden av som jeg skyller ned med. Det har bare hendt èn gang jeg fikk sur mage av kaffen, og da reagerte jenta mi også, men da hadde jeg overskredet grensen med mange kopper for jeg var så stuptrøtt.
Luni og go'gutten =) Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Jeg er veldig glad i kaffe, og har drukket hele tiden ) Drikker ikke hver dag, men det er sjelden det går mer enn 3 dager imellom. Har ikke merket noe på småtten, jeg drikker ikke mer enn 3-4 kopper ca.
tripptrapp3sko Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 jeg må ha en kopp hver morgen for å våkne.Drikket også ca 5dl koffeinholdige læskedrikker hver dag.Drikker max 2 kopper kaffe hver dag.har ikke merket reaksjon hos lillemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå