Gå til innhold

Hva er friskt og godt å drikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli lei av vann og jucie og melk. Er det noen som har noen tips til noe lett og friskt å drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vørterøl hvis du liker det? Iste. Hmmmm, jeg kjenner problemet, man drømmer om den der friske gode smaken, som vann rett fra en fjellbekk en varm sommerdag. Men så smaker ikke tingene man drikker fullt så friskt:-)

Skrevet

Tørst fra Nora er godt.

Ellers er jeg blitt valdig fan av saft etter jeg fødte. (de hadde nemlig saft på barsel og jeg fikk dilla:p)

Den naturlige blåbærsaften er knallgod!

Mana med blåbær er også godt.

Hmmm, vann tilsatt limeessens er godt, iste som noen har nevnt er jo en slager, smoothie er godt,

Skrevet

Jeg blander kullsyrevann og eplemost, frokostjuice og annet. Synes det er friskt og godt! :-)

Skrevet

Gulerot- og annanas juice er helt fantastisk!!

Hva med vann med agurk, sitron, lime, gulerot, jordbær, appelsin, og mye annet??

Skrevet

Ja, og sånn Nora Blåbærsaft med kullsyrevann:-)

Skrevet

Jeg har blitt helt hekta på farris med sitron jeg.. ! Og det skal sies at jeg aldri har likt farris før, jeg har alltid bare drukket pepsi max -men nå som jeg ammer kan jeg ikke være uten et glass sprudlende farris!

Skrevet

Jeg syns nypresset limejuice (med en del sukker i) er veldig friskt og godt. Lager det alltid om sommeren =)

Skrevet

Olden boble med eple!! Helt hekta!

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på Imsdals vann.

Speciellt Pære og Ingefær.

Ellers så er jo både lime og fiber , og , Solbær og jasmin gode da.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...