Gå til innhold

Noen som enda ikke har sagt det til omverden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Og hvor lenge skal dere vente før dere sier det :o) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på om mine svigerforeldre vet det ennå. Har gitt min mann i oppdrag å fortelle de det... men ellers så forteller jeg det til venner o.l kanskje ikke riktig,siden vi bor i min manns hjemkommune (ikke så veldig stor) men skal jeg vente og vente for at han ikke har sagt det?

Skrevet

Jeg går inn i uke 13 imorgen, og jeg har ennå ikke sagt det til omverdenen, dvs de eneste som vet det er foreldrene mine og 2 venninner! Vi skal til tidlig ultralyd 1.mars for å se hvordan det står til der inne og etter det kommer vi til å fortelle det til litt flere. MEN likevel har vi bestemt oss for at det ikke blir offisielt før til påske (er da i uke 18) Skal reise til familien hans blant annet på påskeferie og kommer til å fortelle det da, for å se reaksjonen deres. Synes ikke det blir det samme å fortelle det over telefonen. Synes dere det er sent å fortelle det? Kanskje noen blir fornærmet, men selv synes vi det er rett å gjøre det sånn.

Skrevet

Jeg er i uke 16 og har ikke sagt det til noen "der ute" enda. Det er bare mamma og mine søstre og svigerfamilien + en god venninne som vet. Har planer om å holde for meg/oss selv en god stund enda :-)))

Syns det er herlig å ha en sånn "hemmelighet" og vi koser oss mye med den.

Skrevet

har sakt d til mamma,pappa,søss og noen venner jeg..ikke til mine tanter å slikt ennå for de sladdrer slikt.liker ikke d... hele familien og diverse vet d på hannes side,men d er fordi slarva går dær oxo ingen som klarer å holde kjeft..desutten er jo Florø en by der alle kjenner alle virker d som... men men jeg venter en stund til med resten av slekta,godt å ha litt hemmeligheter=O) er strax 21 uker nå..

Skrevet

Jeg er 12+5 og de fleste på min side ved det. har fortalt til mamma og pappa, besteforeldre, søsken og ene tanta mi (hun er også gravid nå, og vi har et veldig godt forhold...) Har gitt inntrykk avat det er greit at de sier det videre til andre i familien, så regner med en del av dem vet det!

Sambo har enda ikke fortalt til sin familie,men skal fortelle nå i nærmeste fremtid.

Jeg har også fortalt til venninner og sånn...

Skrevet

jeg er i uke 15 og har ikke fortalt det til noen (Bare sambo da) vet ikke hvorfor vi ikke har fortalt det ennå jeg. Bare blitt sånn liksom. Alle har vært så travelt opptatt i det siste så vi har liksom ikke fått tid til å fortelle det glade budskap. Er tredjemann så det blir vel ikke akkurat årets happening for de andre i familien (Men selvagt for oss da:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...