Gå til innhold

sambo MÅ innom foreldrene HVER ENESTE DAG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og d gjør meg NUTS!

vi bor ganske langt fra min familie og slektninger, som bor i alta, mens vi bor i grimstad. hver eneste dag må han innom foreldrene! hver jæææævl* dag! alt slaks unskuldninger som: ja men jeg skal bare hente avisa, nei jeg må innover å se ditten og datten, pitten og patten.

jævla mammadalT! han vil innom å ete middag der hver dag! han skal ditover når han er sjuk, han skal dit å hjelpe med det ene g det andre (foreldrene hans er så late og feite og gidder ikke gjør en dritt, derfor skal han hjelpe til med alt)

han skal dit å se fotballkamp, hopprenn, spise middag, kveldsmat, lese en avis, se en ny plantepotte dem har kjøpt, og d er rett før han må drite for dem også.

herregud. at d går an åvære så jævli dalt!

jeg har kuttet ut middager der, og sagt han får gå alene hvis han skal ete der hver dag! jeg kan godt bli med innom en søndag eller 2 i måneden, men jeg gidder da faen ikke henge innom der hver jævla dag!

har da bedre ting å ta meg til! å har faktisk en egen leilighet jeg vil kose meg i enn å sitte der å sture foran tv skjermen å se nrk sportsnyheter sammen med feite rompehull!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe godt sagt! Og det var sikkert godt å få dette ut ja. Jeg hadde det på samme måte med x'en, han greide aldri å kunne navlesnoren for å si det sånn. Vi ble aldri noen "familie". Si fra til ham du! Det skal ikke være sånn at du føler deg tilsidesatt. Det er DU som er viktigst nå. Stå på krava!

• 1 måned senere...
Skrevet

Er problemet at du ikke liker at samboeren din er innom foreldrene sine hver dag, eller er det det at du bare ikke liker foreldrene hans?

Synes det er greit, som du sier, at du ikke vil spise middag der hver dag, men du er vel ikke sydd fast i samboeren din? Det er ikke umulig å gjøre forskjellige ting? Jeg kan gjerne besøke foreldrene mine uten at samboeren min er med, og samboeren min kan se sporten, spise, lese eller bare slappe av med sine foreldre uten meg.

*hehe* når du tar det opp med ham, bør du vurdere å bytte ut et par ord her og der, tror ikke han kommer til å like måten du omtaler foreldrene hans på ;)) Har ingen problemer med å se at du irriterer deg over situasjonen, du får putte ham i bagasjen og flytte til Alta med ham. I det minste må du få slippe å gå innom dem så ofte som ham :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...