Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har en eldre søster som ikke har hatt kontakt med våre foreldre på 4 år pga en syden tur som gikk helt skeis.. Kan legge til at vi har hatt en ganske kjip barndom med drikking og krangling hver helg. Nå har min søster 2 barn og de har heller ikke hatt kontakt med sine besteforeldre på like lang tid. Men nå har jo jeg fått ett barn og h#n skal døpes så det betyr at disse menneskene må møtes. Jeg har bestemt at jeg vil ha festen hos min søster siden hun har stort hus. Vi blir jo en del personer. Vi har nå bestemt at de skal møtes før dåpen for å ta en prat. Vi sier de skal kun skal snakke ut om hvordan de skal gå frem med gutta, men vi vet alle at det kommer til å bli skriking og grining. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har mest lyst til å be alle dra til h...... Åh synes det er så dårlig gjort å legge alt på meg som ikke har noe med saken å gjøre.... Sukk gleder meg til hele dåpen er overstått. Blæh måtte bare sutre litt jeg... Godt å få ut litt frustrasjon..
meg og jentene Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Har ikke noe råd til deg, men vil ønske deg lykke til. Familieproblemer er ikke gøy. Foråpentligvis går dåpen og det hele bedre enn forventet.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Hei! Kjenner meg litt igjen i denne situasjonen. Kjempevanskelig når det er slik. Har selv en barndom med alkoholisert far og mye krangling, og nå er min mor i tillegg blitt pillemisbruker og en av brødrene mine narkoman. Jeg gruet meg veldig til dåpen til lillegutt, da flere i familien ikke snakker med hverandre (jeg er venner med alle da) Det jeg vil si, er at så lenge det er en annen familie med (barnefarens fam) pleier jo folk å ta seg sammen. Ihvertfall gjør min familie det. Og du kan være glad at de skal snakke sammen før dåpen, da blir kanskje noe av spenningen løst opp. Ønsker deg lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå