Gå til innhold

Juni: vestlandske meieri-IkkeiDrift


Frk B og Elias

Anbefalte innlegg

 

Ser du også har slitt med puppenekt... Og at du nå har sluttet å amme. Her er det bare tull med pupp om dagen, så jeg må si vi vurderer det samme. Får i han litt pupp til frokost, resten av dagen er det en kamp.

 

Spesielt ille er det nå etter jeg har hatt omgangssyken i 3 døgn og ikke klart å ta vare på han selv. Det er godt man har besteforeldre i nærheten :o) Både jeg og sambo har vært totalt utslått.

 

Men over til det jeg egentlig lurer på ;o) Gir du tillegg, eller holder det med nok annen drikke? Elias får grøt 2 ganger om dagen.

 

Supert om du svarer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

 

Siden han har vært puppenekter stort sett hele amme-peroioden begynte jeg å tilvenne han smaken av mme ved å ha det i grøt. Åsså prøvde pappen med mme på flaske noen kvelder jeg var borte. Dette brukte vi en del uker på da den siste mnd før ammeslutt fikk jeg bare i han pupp på natta. Og til slutt ble det og bare tull, lite melk og lang tid før melka kom så da var det stopp.

 

Så nå over til det du egentlig spurte om...hehe.. rota meg visst litt vekk her jeg;)

 

Han får en flaske på natta, en om morgenen( ikke alltid han vil ha denne) og ei flaske til lunsj( får frukt etterpå).

 

Er ikke alltid han vil ha det, men jeg tilbyr iallfall. Stressa litt med å få i han nok væske en stund så er glad for at han liker mme nå. I begynnelsen ville han ikke ha av meg, så da måtte pappan trå til.

 

De sier at barn over 6 mnd bør få i seg ca 600 ml væske i løpet av en dag, da teller vannet el melka du har i grøt alså. Så de får jo i seg 200-300 ml i grøten da! Så er det jo vann i frukt pure o.l.

 

Ønsker dere masse god bedring, ikke kjekt å være syk!!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

 

Man blir jo litt stresset når de ikke vil ha pupp :o)

 

ELias ser iallfall ut til å ha det bra, han er super aktiv og blid, så han får nok i seg det han skal. Håper jeg iallfall ;o)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...