Gå til innhold

helt seriøst...noen bifile her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg helt alene om å ha mann og barn og være bifil....

signer her da...enten med eller uten nick:)

jente 20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer:)

Har ikke vært noe stort problem, elsker gubben min, jeg. Var litt merkelig når jeg fortalte ham det da, for han inbiller seg at det betyr at jeg Mååå være utro og drømme om damer..Trives godt som husmor uten noe eget liv og nesten uten egne tanker;P

Skrevet

Sweet Amber: trives du godt uten eget liv og nesten uten egne tanker? Regner du deg som ei dørmatte da, kanskje? Ta deg sammen, jente og velg å være kapteinen i ditt liv, ikke matrosen!! :-)

Skrevet

Hehe, okay klønete formulering: Det var å sette det litt på på spissen for å illustrere at akkurat nå er det kun de som betyr noe for meg:) selvsagt er jeg min egen person med egne tanker men for tiden kretser de nesten bare rundt familien min..

Skrevet

Sån litt :-) Roter gjærne med damer, men som regel når jeg har drokke :-) Gubben er som regel tilstede, men sier det ikke gjør noe om han ikke er det :-) Vi har hatt "fremmed" ilag med andre damer!

Nå blir jeg vel hengt ut her :-D

Skrevet

Wow, synes dere er tøffe som sier disse tingene her inne med nick! *stjerne i boken for det*

Skrevet

Haha, bare venter på at en eller annen fortelle oss at det gjør oss til uegnede mødre. Meeen: Til de som klør i fingra etter å skrive det: jeg synes det er kjempemorsomt å krangle med sånne folk og blir ikke lei meg over andres mening..Bare så du vet det..Og da er vel hensikten borte:)

Skrevet

hovedinnlegger her....

Jeg har visst at jeg er bifil helt siden jeg var 15... har vært sammen med sambo/forlovede siden 2004,og fortalte det til han før jul i fjor... var kjempenervøs men stolte på at han fortsatt ville se på meg som den samme gamle,liksom...:) Etter det han har sagt så er han ikke noe imot sånt:) Han sa at han var stolt av meg som var så åpen om dette,og at han elsker meg like mye..men han sa også halvt spøkefult at hvis jeg rota med en jente så var det også utroskap..men at hvis jeg fant ei bra ei,så skulle ivertfall han joine..:P.hehe:) Og det er helt greit,jeg har samme mening. ;)

Var utrolig godt å få sagt det til han da...:)

og d gjorde utrolig godt å se alle svarene jeg har fått på innlegget :)

Skrevet

trodde lenge jeg var det, og eksprementerte en del med andre jenter da jeg var yngre! men nå vet jeg ikke lengre, tror vel i grunnen det var en tenåringsgreie hos meg. men så klart kan jeg se en fin jente og tenke at henne skulle man hatt;-)) hehe..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er også ei bifil jente på 20, og har mann og barn!:-)

Skrevet

jeg er også bifil jente..21 år, med mannesambo og baby=)

Skrevet

Også bifil...og trofast*smiler*

Har akkurat sjekket kinsey-skalaen og fant ut at jeg er 52%hetro og 48%homo så landet vel i grunn ganske midt på kan man si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...