Gå til innhold

Hun vil ikke spise!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har ikke vesla på 17 mndr spist skikkelig hele uka. Hun har hatt feber mellom 38 og 40, men de to siste dagene har hun lagt på 37.6-8 ca. Hoster og harker, men får hostesaft. Drikker gjør hun, men hun spiser veeeldig, veeeldig lite!! Får i henne litt kjeks, og avogtil litt middag hvis vi er heldig. Har prøvd det meste.. Noen tips? Hun er ganske slank fra før av, så har ikke mye å gå på, så trenger hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge hun får i seg mye å drikke så tror jeg det skal gå bra, men visst det holder på i lengden så ring legen å forhør deg litt. Jenta mi har også vært sånn at hun fikk plutselig matstopp. da var INGENTING godt. Fant ut til slutt at det var tenner på vei, kan det være det?

Skrevet

Hun har alle tennene nå, så er nok ikke det, men hun hadde matnekt i forbindelse med tannfrembrudd her for et par måneder siden. Vondt i halsen kanskje? Men hun vil ikke en gang ha youghurt, og det kan da ikke være vondt for halsen.. Hun elsker det jo til vanlig.

Takk for svar :o)

Skrevet

tja.. da vet jeg ikke hva det kan være. Venninna mi sa at når de har en innmari spiseperiode så vokser de men hvorfor det plutselig er mat-stopp har jeg ingen anelse om. Plagsomt fordi vi har også sånne dager av og til.. Skrik ut hvis du finner grunnen,hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...