Gå til innhold

Ang utroskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alltid når noen skriver at deres kjære er utro mot de, eller at de mistenker utroskap så er det mange som sier "er h*n utro elsker h*n deg ikke, kom deg ut av forholdet!"

Er det virkelig så enkelt? kan en ikke fortsatt elske sin partner fordi om man er eller har vært utro?

Kan det ikke være noe en har rotet seg opp i, og ikke vet helt hvordan en skal komme seg ut av? eller en engangs greie, en feil man angrer?

noe man savner hos partneren som man finner andre steder? Og på tross av dette fortsatt elsker sin partner og ønsker og fortsette forholdet?

ja, jeg vet utroskap sårer, og at det for mange er helt utigivelig, men det er ikke det jeg spør om.. Er det ensbetydende med ikke og elske hverandre lenger?

er anonym i fare for og bli lynsjet her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig.. Tenkte akkurat det samme etter å ha lest den tråden her om mannen som var hos "dama si"... Er nok ikke så enkelt nei.. Men derimot er det mangel på respekt mener nå jeg !!

Skrevet

Kjempevanskelig det der med utroskap. Har jo hørt at veldig mange som ikke har opplevd det, sier at det er utilgivelig, men at de må tenke seg om flere ganger hvis det faktisk skjer dem. Utroskap er forferdelig, og i utgangspunktet tror jeg ikke jeg kan tilgi det, men når det kommer til stykket, vet jeg jo ikke hvordan jeg ville reagert om det hente med meg. Det er ikke bare svart - hvitt. Viktig å se grånyansene også!

Skrevet

Litt enig, MEN i den andre tråden her virker det ikke akkurat som det er ett engangstilfelle eller noe han angrer på da...men uannsett grunn så ødelegger utroskap veldig mye i ett forhold og skaper oftest mer problemer enn det var før utroskapen skjedde, for eksempel mangel på tillitt, noe som er en grunnleggende faktor i et forhold...da hjelper det som regel ikke at man elsker hverandre veldig masse...

Skrevet

Man kan også misstolke kjærligheten med avhengighet og redsel for å være alene....

Skrevet

Er enig med Mathoka... Om begge er villige til å prøve å redde forholdet, så er det nok lurt. Men uansett om den utro parten fortsatt elsker den andre, så bør et forhold inneholde så mye respekt at utroskap ikke skjer.

Tror egentlig at kjærlighet og respekt er like viktig.

Om det skulle vise seg at tilliten ikke er til å redde, så mener jeg at det er bedre å gå enn å bli av frykt for å være alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...