Gå til innhold

Når drar man til legen med forkjølet baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært spurt om tidligere, men spør allikevel jeg...

Lillegutt har vært veldig tett i nesen i 4-5 uker, den siste uken har ha begynt å hoste mye, og nå er han veldig surklete...han har ikke feber (38 grader) og almenntilstanden er i grunnen ok utenom det...han sover mye om natten selv om han hoster endel da...

Synes det har vart lenge nå, også har han blitt mye mer surklete...han er 10 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er babyen min en del yngre, men vi dro til legen i går. Ikke pga feber eller spes dårlig almenntilstand, men for å sjekke pusten/lunger. Synes hun var så tett og slimete.. Testene var negative, slik som jeg trodde, men da er vi sikre:) Legen var helt enig i å sjekke.

Skrevet

Jeg syns kanskje det er greit å ta en tur for å lytte på lungene, sjekke hals/ører når han har hostet noen dager. Man kan, om ikke annet, få riktig hostesaft. Vi gjorde det tidligere i uken. Han hadde da hostet noen dager, ikke feber og ikke nedsatt almenntilstand. Ville sjekke for sikkerhets skyld. Fikk resept på hostesaft som har hatt effekt.

Skrevet

Har prøvd med hostesaft fra apotek, men den hjelper ikke noe synes jeg...tror jeg ser det an til mandag dersom han ikke blir værre innen det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...