Gå til innhold

hva er planen for lørdagen da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det rolig..skal til byen og handle litt...må få laget dåps invitasjonene :) ellers så blir det nok en rolig dag..og tidlig kveld...kjedelig å være alene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det å slappe av, har sjukt barn heime så blir å pusle litt rundt ho.

Skal på butikken å handle litt og kanskje finne ein kommode til babyrommet:)

Skrevet

Kjæresten jobber kveld/natt, så her blir det en rolig kveld. Blir nok tidlig kveld her også.

Skrevet

Jeg skal vaske klær, bake brød, rydde litt i huset, skifte på senga vår, og trene. Ellers slappe av :)

Deilig med helg!

Skrevet

Her skal vi pusse opp litt (legge gulv), handle litt mat og sage litt ved.....mye å henge fingerne i ja. Vi får se hvor delaktig jeg blir i det hele. Må jo passe lille snuppa også.

Skrevet

Her blir det full fest på byen med øl og fest røyk!!!

He, he neida det gjør det vist ikke. Det blir vel spising og tv kveld med familien tenker jeg. Det første er så lenge siden at jeg ikke engang drømmer om det fordi jeg ikke husker hvordan det var. Og en skjønner jo at man har blitt ansvarlig (eller kanskje treg) husmor når man ikke savner det engang og det er helt greit:-)

Skrevet

jeg skal holde meg i senga eller på sofaen hele dagen. har en skikkelig hoste og 38 feber :-( Heldigvis kommer mannen min hjem fra jobb kl.14.00. Da kan jeg jage han rundt og hente det jeg trenger...

Skrevet

her blir det full fest i kveld, sambo ble 40 år igr, så vi har invitert nooen venner på, biffmiddag, og hæla i taket etterpå.

Så her må det vaskes og ryddes, men vanskelig å få til siden minstejenta er syk.

Skrevet

Her blir det også stille og rolig.... er hjemme alene i kveld, natt jeg også.... nå på dagen skal jeg bare pusle litt her hjemme... ;o)

Skrevet

Her har vi hatt ryddet og vasket siden vi sto opp. Puh...er et slit...hehe...men så deilig når det er rent og pent overalt :o)) Vask nr. 2 er satt på, og nå skal jeg kose meg med frokost og bim. Resten av dagen tar vi som den kommer..

Skrevet

tja... .helga blir vel det samme som de 3 foregående dagene.... 2 syke voksne og 2 snille barn som hjelper til! Himmel så godt det er å ha litt store unger også, som kan handle osv. I går vaska tilogmed 8 åringen opp etter middag... og syntes det var så gøy at hun gjerne ville gjøre det i dag også. Influensa er DRITT!! Det rare er at mens mannen min har hatt opp i 40 i feber, har jeg så vidt kommet opp på 38. Virker nesten som graviditeten beskytter meg??!

Ha ei god helg alle sammen!!

Skrevet

Jeg er heldigvis bedre i bekkenet i dag,dermed bedre humør heldigvis!! På musikk mens jeg har fått skrubba konfyren, støvsugt, satt på en maskin klær o.l....skal nok bare surre rundt i huset og rydde...slappe av med jenta mi og bare kose oss.

Herligt med helg ja ;) Goood helg jenter ;)

Skrevet

Nå har jeg vært på fotballtrening med ungene....er hjemme og puster litt før jeg skal på jobb.......

Gubben er i bassenget med ungene, så det er stille og rolig i huset....deiliig.

Go helg til alle sammen!

Skrevet

bære inn ved.haff. har 3favn her, 1/2 favn er inne,tok meg en time. kura bekken i 2 nå,spist middag ilag me unga, skal ut å få inn ett 1/2 favn til nå. ringte sønn te søstersen nå,jippi litt hjelp å få.

Skrevet

Bimming og lesing hele dagen. Kanskje får jeg besøk til kvelds. Også er det jo Farmen i kveld da...Blir vel Eivind og Ole Magnus da tenker jeg..

Skrevet

Vi pusser opp for harde livet, sånn at vi kan få satt igang med megler til uka! Må selge før påskeferien. I kveld er vi bedt bort til gode venner, så det blir helt sikkert kjempekoselig!

Skrevet

Her blir d bare roli,lillemann er dårlig og jeg litt uggen selv,så skal no holde på me han og kose oss med noe før han legger seg 20.30..ellers blir det vell en kjedelig kveld forran tven tenker jeg..skal lage litt go mat og finne fram noe godt men ellers en trøttenes kveld....

Skrevet

Hadde veldig lyst på en bytur med baby klær shopping og cafe..Men bor i kristiansand og er snødd inne!! :(

Skrevet

reke på loff m. sitron, ingefærøl og bamsemums........... mmmmmmm

Skrevet

Vi skal på "hestepølse og vodka"-fest med ei venninne som nett har kome heim etter eit semester i Polen. Trur ikkje det blir verken hestepølse eller vodka på meg, men eg har appelsinjuice og nybaka muffins med. Trur det blir kjekt, alltid kos å treffe venegjengen :)

Skrevet

Sitter på jobb, for tredje kvelden på rad... :( Gleder meg til i morgen kveld, for da blir det helg for meg og mine... :)

Skrevet

har vært på jobb hele dagen, nå er bekkenet mitt helt ute å kjøre!!

så jeg sitter i sofaen og syns synd på meg selv (hehe, neida) og BIMmer og skriver litt på en oppgave som skal leveres på onsdag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...