Gjest Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 hei snuppa, håper alt er bra med deg og liten og magen:) har trøbbel med hotmailen min om dagen, men har ikke glemt deg Skal sende deg noen ord fra en annen mailadresse når jeg får åpnet mailen fra deg igjen:)) Ha en fiiiiin dag! Klem
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 heisann!!!! alt er fint m oss vettu, bare koser oss vi!! håper det er bra m dere også! styrer vel litt m flytting kanskje... fortsatt god helg!!!! klem fra oss
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 hei igjen, joda alt bra he, jeg har hatt influensa men frøkna er like frisk merkelig det der, andre gang jeg har vært syk og hun har holdt seg frisk.. hun har faktisk ikke vært syk siden hun ble født. heldig jeg kanskje:) skal begynne å pakke litt i dag, men det er så mye her og det er så kjedlig så har utsatt det i mange dager nå, men nå er det bare 6 dager til vi skal kjøre flyttelass så må nok komme igang:) ha en fin helg dere også! Klem fra liten og stor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå