temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg sende jo henvendelse til webmaster om å fjerne anonymknappen. Skrev litt om hvordan vi har det her inne osv, og at en delegasjon herfra skal til Holmsbu... Følgende svar kom: Hei Så koselig og høre at dere har det bra inne på forumene våre og skal møtes osv Hadde vært moro med et lite referat og et bilde fra oppholdet slik at vi kan lage en liten sak om det i nyhetsbrevet send det i tilfelle til [email protected] Jeg har nå tatt bort anonymknappen på forumet deres, slik at den gode tonen kan fortsette. Lykke til videre! Mvh Webmaster
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Kanskje vi rett og slett må skaffe oss maskerademasker da, så vi kan fortsette å være anonyme;-))
Tiggywinkle Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Tror ikke jeg vil bli avbildet etter x antall strawberry daquiries akkurat nei.....kanksje vi skal ta et pent og pyntelig bakfra bilde før showet starter; "Pikene som skuer utover fjorden" :-)
Gummelillan Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Lurt forslag. For selv om jeg er positiv til å fortelle andre om hvor flott denne siden er, har jeg vel ikke noe brennende ønske om å profilere den personlig med bilde! Sååååå pr-kåt er jeg ikke ;-)
Natteravnen* Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Supert ! -og masse bilder må inn sjølvsagt. Tenk på oss som ikkje kan vere med til Holmsbu..................Må få `fyldig` referat!
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 FYLDIG referat var vel rette ordene..... hihihihihi Jeg stemmer for de maskerade maskene ja ;-)))
Natteravnen* Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 he-he, ja, så får vi vel fortsette å gjette kven som er bak............. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå