ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hvordan er det med alle i dag? Jeg har det ganske så bra! jeg er 16 uker med nr 2 og venter helt spent til jeg skal på 3d ul den 13/3.d det skal bli så gøy. og i dag er det bare 17 dager igjen. Jeg skal føde på kongsvinger.. så den 13 skal vi se hvor langt tid det tar å kjøre fra kløfta.. jeg er ganske så spent på den turen ja. Baby i magen har det bare bra.. og magen vokser fort.. 2 dager har jeg våknet oppp med en stor kul på magen, fra navlen og ned. Det virker som at baby kanskje har flyttet på seg fordi jeg ligger på siden... det er kjempe rart. Men da jeg står opp blir den mindre. snodig haha Min sønn på 14 mnd er helt i hundre! han har lært seg å gå.. og nesten løper rundt. jeg lurer veldig på hvordan han vil reagere på lille. har om dagen satt vi på kafe, og det var en liten baby som skrek og skrek.. Robin så rart på dene babyen. det var vist veldig rart! I dage skal lille Robin til farmor og vi skal på stena line tur med venner, jeg er litt lei fordi jeg skal dra så langt unna Robin, men det går bra. Gutten min!!!! Klem til dere alle
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 ha en fin tur da =) i dag blir det handle dag på meg og lillemann =)
Alba44 Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 God morgen! Bra med meg også ) Er 18+1 i dag og er suuuperspent på ordinær ul til uka.... Kos deg med magen & ha en fin-fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå