L&J Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Min sønn har begynt å våkne veldig tidlig om morgenen(mellom fem og seks), og har gjort det en stund. Han legger seg syv- halv åtte på kvelden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Synes det er litt vel tidlig.. Har tenkt på om vi kanskje må kutte ned på søvnen på dagen. Han pleier å sove ca en time i barnehagen. Sa ifra til hun ene assistenten igår, at jeg ville prøve å kutte ned på sovinga på dagen. Det var helt i orden. Men når mannen min skulle hente han, så viser det seg at de har latt han sove i 1 1/2 time! Og assistenten som var der da, mente at han måtte sove på dagen, hvis ikke fikk de ikke pause... Synes det er litt rart at de MÅ sove på dagen. Han er jo tross alt to år snart. Hvordan er det med dere andre?
barbamamsen Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 hm...sikker på at det var seg selv hun assistenten mente eller ungen din? de ser jo han godt hver dag og ser vel også om han trenger søvn? kanskje han trenger en pause? bhgdagen kan være ganske slitsom for de små. jenta vår sover 1-2 timer i bhg, sovner igjen ca 19 om kveldene og våkner rundt 7-8. Men dersom du ikke vil at han skal sove så er det du som bestemmer!Hvis de ikke respekterer deg og dine ønsker kan du gå til ledelsen med det.
L&J Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 vet at han trenger en liten lur på dagen, derfor foreslo jeg å kutte ned til en halv time. Ikke kutte helt. vankelig dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå