Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hjelp, tror han er ferdig med pampers 2, har lekasje hver gang nå. Hva bør jeg begynne med nå? Å hva er billigst? Fortsatt Rema? Han er 5,5 kg.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 jeg mener å huske at jeg brukte pampers active fit nr3. har alltid starta med større bleiestr enn ant kg på baby har sagt. på rema 1000 har de jumbo pakke med active fit!!!
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Vi gikk over til Active Fit 3. Er veldig fornøyde med det! Har prøvd litt annet også, men denne passer absolutt vår datter best.
candyland Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 jeg bruker kun libero, etter at han begynte å skite ut pampers bleiene hver gang. synes de lukter ekkelt også, med en gang det blir tiss i. men hver sin smak. pampers er vel billigst i alle butikkene tror jeg. ellers er det 4 for prisen av 3 på libero på kiwi, og billige coop bleier på alle coop butikkene, men de har jeg ikke prøvd ennå.
Murmeline Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Her brukte vi Pampers 2 til hun var 7kg. Pampers Active Fit er super, passformen er genial! Men har ikke funnet den (i str 3) i jumbopakke på rema, kun str 4 og 5. Nå er hun ca 8 kg, og vi bruker litt Pampers 4, tilsvarende i Libero, og Lidl 4-9kg. Sistnevnte er faktisk veldig bra, og utrolig billig. 30kr for 56 bleier. Nå er huden hennes veldig bra da, aldri et bleieutslett
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Ditt kjøtthue.... du må vel for f... skjønne at du må gå over til neste størrelse (nr 3) , når ungen din driter ut størrelse nr 2...... Går det virkelig ann å spørre om noe så dumt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå