Xenaen Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jah, her er et av de berømte syteinnleggene! Har fått så sinnsykt vondt når jeg går. Går bra så lenge jeg sitter eller står, men så må jeg jo av og til røre meg. føler meg helt lamma! også er jeg så sinna på mannen. Fordi han føler han gjør mer husarbeid enn meg, og jeg føler at jeg gjør mer enn han ( Holder på å klikke. Jeg har absolutt ikke lyst å gå å legge meg sammen med han, og alt er bare dritt!"!!!! Forøvrig har jeg vært på skravle på første gang på leeeenge, og der skjer det jo enormt masse. Og på krangle. Gosj, for ei side!
Mamma Mirabell Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 bekkenløsning kanskje ?? ja sånn jeg gjør mer enn deg krangler kan man holde med på en stund, huff de er ikke noe artige.. :(
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Kanskje dere får skrive ned da, hva dere gjør og hvor lang tid hver ting tar, så slipper dere å krangle om det ;-) Uansett, du er gravid, og med bekkenløsning, skulle bare mangle at han gjør det meste av husarbeid da! Håper dere fikk lagt dere som venner og at alt er litt bedre i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå