Gå til innhold

Jeg vurderer aa melde meg ut


Patetica fåkksi

Anbefalte innlegg

Hvis dere ikke gjör noe med problemene, spesielt paa kranglesiden.

 

Det minste dere kan gjöre er aa fjerne anonymknappen der inne, fordi den er bare full av drittinnlegg.

 

Spesielt i det siste disse problemene med telefonterror og naa dette med Chanzei.

 

Jeg gir mye ros til de andre sidene, og til alle de flotte kvinnene her inne som er kjempehjelpsomme og snille, men det er saa utrolig synd at det er saa mye pisspreik og drittslenging og useriöse innlegg her og.

 

Jeg er her inne nesten hver dag fordi jeg liker aa vaere her og snakke med andre i samme sitiasjon og folk som pröver eller har barn allerede, men jeg vurderer aa melde meg ut hvis ingenting blir gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

signerer på den eg og...og dette e ikke tomme trusler.

 

Hvis hovedansvarlig for disse sidene e så til de grader bak mål at hun tillater mobbing og uthenging av andre mennesker ønsker ikke eg å støtte siden på noen som helst måte. Når hun tolererer dette hvordan e hun da som jordmor? Grøsser ved tanken....

 

Tror eg går over til Babyverden eller en annen side. Der virker det i det minste hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virtuell Pipette

Tror du at du er noe stort tap? Tror du at noen bryr seg? Er vel strengt tatt ingen som noensinne har sett deg på kranglesiden, med mindre du er en av de anonyme som kommer inn når de har dårlig mage og gjør fra seg før de svinser tilbake til skravlehønene. Det er ikke påbudt å være på alle fora på hele Dib, forstår du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke sett meg inne paa kranglesiden?

 

Vanligvis pleide jeg aa kikke der inne hver gang jeg var innom disse sidene, og hvis det var noe jeg ville svare paa har jeg alltid svart, OG signert, og det har skjedd mange ganger.

 

Men i det siste har det gaatt for langt, meningen med kranglesiden er at vi kan komme med noen utblaasninger innimellom siden ikke alt er bare fryd og gammen hele tiden, men det finnes grenser da- og det som skjer naa er langt under fjortiss-stadie og det er ikke det som er meningen.

 

Hvis man hadde fjerna anonymknappen hadde langt over halvparten av de meningslöse innlegga ogsaa forsvinni.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...