Krølle79 Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Næh, no lage æ like så godt en ny tråd, æ... Bynt da å bli så lang igjen den forrige Takk for igår, forresten.. det va koselig.. Sa te gubben at vi e nødt te å ta oss en tur dit en gang vi å.. Og da trur æ jaggu æ vil ha den samme retten.. hm.. uvant for mæ å sitt innpå her så seint på en fredag... Tenkt bære æ skoilla stikk innom iom at sambo va ferdi med pc'n... Bi vel itj nå my liv innpå her i hel, antar æ.. Men håpe no at dokk får ei kjempefin helg Hepp-hepp
En liiiten til. Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Takk for sist folkens.Var på min side nettopp: 19 dager igjen...!! No e gutan i huset her dratt til Vassfjellet,å æ har heile huset for mæ sjøl! Men må ut på handel da,kommer et vennepar i kveld,ska lag litt mat,tænkt mæ en tur på obsen,noen av dokker som har no mattips eller?
Krølle79 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 Mattips?? Næh.. vi ska ha taco ikveld, men det hadd vel dokk igår, hvis æ itj tar helt feil..? Ka m heimlaga pizza? Eller fylte rundstykka? Det e enkelt; kjøp en pakke rundstykka (sånne runde, frosne, vettu..), la dæm tin på benken. I mellomtida lage du te sånn som du lage pizzafyll på din måte (æ slenge gjerne oppi litt champignon, ananas, mais osv.. ).. Så dele du rundstykkan i to, klemme ned litt i midten av deigen, så blir det bedre plass; du fylle nemlig oppi med pizzafyll, ha på ost og evt oregano, og steik inni ovnen på samme måte som du steike pizza.. Nammenam.. Kjempegodt med salat attåt..
En liiiten til. Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Tja,får sjå,kanskje d blir noe marinert kyllingfilet..Ka du held på m du da?
Krølle79 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 mmm.. det hørtes godt ut Akkurat no, så koke æ rein steinan som æ bruke i vann-blomst-dekorasjonen min.. Har sånne planta som kun ska stå i vann, og no såg æ at det va litt alga på steinan, så da e det greit å kok dæm rein Ellers, så sløve æ bære Ska te ei venninde etterpå og hjelp a med litt småforberedelsa te dåpen ho ska hold imorra.. Ska bare vær der et par tima, åsså ska æ heim igjen og kos mæ med sambo.. Æ e så kosat idag, sjø E sånn klemme-på-dag idag..
En liiiten til. Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Ja no ska æ klæm tomme flaska inn i bila,klæm mæ sjøl gjennom bildøra,klæm flaskan gjennom flaskemottaket,klæm mæ gjennom køa inne på obsen puh!,deretter klæm mæ foran rattet igjen----å hold mæ inn resten av dagen )) Ska spill Buzz filmquis med venner i kveld! Go klæm t dokker aill! Go hælg!
Krølle79 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2007 Så leng du klemme dæ gjennom bildøra og itj bakluka, så.. *skratte* Klem tebake Go' helg
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Hei jenter! Har fått ungene trygt frem til faren, så nå er det bare for oss å ruge i det stille noen dager.. -Det er deilig det også. Kikket på papirene fra mine to forrige svangerskap, og der ser en at jeg begynte å modnes i uke 36, og at det var åpent for 1-2 fingre fra uke 37. Spenende å se om det også skjer denne gang. Tar det som et tegn på at jeg er i rute da i såfall... Jeg liker ikke å komme sent til avtaler! Men! -Er fremdeles usikker på om ikke junior fortsatt driver med salto inne i magen.. på tide å roe seg med hodet ned nå.. NED!! - Har lagt inn 2 nye bilder.......... Skal ut en tur, se om jeg finner meg noen sko. Herlig å kave med dette i en butikk men... jeg fikk sånn kick.. Må uansett bytte et kjøp jeg gjorde til Loffen i går.. Vi tastes! (kjenner meg igjen når liten skriver om å klemme seg inn histen og pisten ja... )
Krølle79 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2007 Artige bilda sjarmis-bilde tå ongan, da.. ;-p Åh.. sko, ja.. DET kan æ bare glem å kjøp mæ no, ja.. Så vidt æ fikk klemt ned fotan i de gaamle, slitte joggesko'n mine idag... Mått åpne dæm max!! E bare så glad for at det e mildt ut idag, æ.. -Men skulla virkelig ha hatt mæ et par rimelige slippersa te å ha på barsel'n/føden, da.. Men fotan mine e jo ugjenkjennelig.... Ifht det med modninga i forrige sv.skap...; fikk du sjekka det, du? Æ spurt nemlig jordmor om det da æ va der sist, men da sa a at det itj va nødvendig, det.. ehh.. neivel, liksom... Men ska på kontroll te legen på tirsdag, så kan hend at æ spør han da..
Aurora73 Skrevet 24. februar 2007 #10 Skrevet 24. februar 2007 Æ har aldri blitt sjekka for modninga t hverken legen eller jordmora i nån av sv.skapan mine.... skal spørre neste gang om hu kan sjekke.. Vært artig å visst :-) I forrige tråd nevnt æ at det herre blir en av de siste barnefrie helgen.... så feil kan man ta... ungan ringt i ettermiddag og lurte på om de fikk komme hjem! Helt i orden selfølgelig :-) Det var sååå kjedelig der da sjøh.... Faren borte, stemor hjemme (men det blir visst ikke helt det samme) Ikke noe galt m stemoren assa, men de snakker ikke akkurat samme språk.. Hun er fra Litauen og snakker engelsk til de og de svare på norsk. Dæm forstår vel sikkert hverandre t en viss grad, men forstår jo at dæm villa hjem t mora si i stedet :-)
Krølle79 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2007 Heh, ja, da vart de sekkert litt kjedelig te dæm, ja.. Itjnåkka som å komma hem åt a mor, vettu..
Krølle79 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. februar 2007 Wohooooo!! Da e senga montert!! Jippii!!! Åhh.. *sukk og smeelt* Ska kos mæ med å rei den opp imorra, trur æ.. ;-p Itj FOR tidlig d, det vel?? Åsså mene sambo'n at æ bør bynn å pakk bag'en snart... hehe.. tja, får vel bynn å legg frem det æ itj kjæm te å brude neste ukan, da.. hehe.. Ska få han te å bli med og bestem koss kleia vi ska ha med t nurket..
En liiiten til. Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Krølle:Ja, d e så artig når barnerommet bynne å bli klart,no e vi ferdig med vårres vi! Kjempefornøyd.. Dyttet opp tråden din æ..M: Lurte på om du hadd lege rundt Heimdalsområdet,tenkte å få inn ungan der sjø,så tungvindt å dra ned t byen m dem syns jeg.Er han flink den legen din? Den bagen ja,må nesten sjå over den en gang til æ trur æ..litt rotat oppi den..
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 Sambo har ymta om der bagen han å.. -e ikke helt klar for å pakk enda æ nei... vente litt til. Jo den modninga: Jeg trodde alle jordmødre/leger kjente etter i uke 36- 37.. men slik jeg nå ser det så¨er det ikke så vanlig lengre.. Kanskje de er blitt pålagt å ikke gjøre det, da de risikerer at det modnes tidligere? Jeg vet ikke. Skal til jordmor i formiddag jeg da.. Jeg har lege ved Rosten Legesenter. Han er spesialist på barnesykdommer, så da passer han sikkert godt til guttene dine også. Han heter Norberg Børge, og er 33 år og har 2 små barn og venter sitt tredje i april..
En liiiten til. Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 Rosten legesenter,hvor er det da??
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Nabo-Inngangen til Expert på tiller (rett ovenfor Obs-bygg)
En liiiten til. Skrevet 26. februar 2007 #17 Skrevet 26. februar 2007 Ok,får vel sjekke om han har noe ledig da.Nei,den ene guten hadde sånn rar hoste da han våknet i morges,mer sånn gjøende hoste...han har liksom ikke blitt helt fri denne hosten..Hørtes litt sånn falsk-krupp hoste..
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #18 Skrevet 26. februar 2007 Hva er det som er adr din da liiten? Kunne tenke meg å måle avtanden mellom oss.... Med tanke på trilleturer..
En liiiten til. Skrevet 26. februar 2007 #20 Skrevet 26. februar 2007 Æsj,han hadde ikke noen ledige plasser..
En liiiten til. Skrevet 26. februar 2007 #21 Skrevet 26. februar 2007 Hell på m du da M,bortsett fra å jabb me mæ,du e vel på jobb antagelig? Sitt no her å klimpre på maskina æ,men må få bytta lege te gutan,orke itj å dra ned t byen hver gang m dem..
Aurora73 Skrevet 26. februar 2007 #22 Skrevet 26. februar 2007 Sørbyen Legesenter Industriv. 53, 7080 Heimdal 72 59 20 00 Prøv denne da? De er et relativt nyåpnet legesenter (åpnet i sept. i fjor)
En liiiten til. Skrevet 26. februar 2007 #23 Skrevet 26. februar 2007 Hei ja ) Tok han Halvor Lundegaard æ,holder til på Rema 1000 på heimdal,hørtes ut som en kjekk kar d ;O) Greit å ha i nærheten med gutta syns æ,dessuten når æ tænkt mæ om så kommer d jo en pjokk te her snart,greit å ha i nærheten da og liksom ) Fornøyd no æ..
Aurora73 Skrevet 26. februar 2007 #24 Skrevet 26. februar 2007 Det e bra du fant en til slutt :-) I dag trur æ at det blir husvask og vinduspuss! Såpass mildt i dag så det må jo gå bra! Må vel bare sette i gang, er ikke så rask på foten som vanlig no...... ;-)
En liiiten til. Skrevet 26. februar 2007 #25 Skrevet 26. februar 2007 Ja,æ ska rydd litt æ å,å d går itj så fort nei...tar vel sånn ca en hel dag..he-he. Folkens: Kaffe latte på onsdagen(gutta e da på sfo) Imorra e d jordmortime,noen med tips t hva man ska spør om no!???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå