Gå til innhold

Er det mulig å være så dum???

Anbefalte innlegg

Skrevet

barnefar vilikke at den nye samboeren skal vite om snuppa mi,også lar han bare vær å svare på brev fra nav..så det kan jo se ut som det går til tingretten da..Måtte vel vært bedre å svart dem da,enn å risikere å bli hentet på døren!Går jo bare utover han det her...

Liten utblåsning bare:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jaja smart er han hvertfall ikke.

Skrevet

det var jo bra at han har et ærlig forhold til samboeren sin da....

ikke særlig smart nei.

Skrevet

Synes det er merkelig at når de har kommet så langt som et samboerforhold, så holder han sånne ting skjult.

Skrevet

det syns jeg og ja,men det er ikke mitt problem syns jeg..Det får han ordne opp i selv:-)

Skrevet

Nei huff den oppvaska der hadde jeg holdt meg unna.

Skrevet

jeg gjør det ja:-)Regner ikke med det blir så populært...Holde et barn skjult liksom...

Skrevet

Ja, nå kan du bare sitte med hendene i fanget å på at han ødelegger for seg selv. Helt på egen hånd, faktisk! What goes around comes around, sier jeg.

Skrevet

du har rett i det,sannheten kommer jo alltid frem den:-)Men han kunne jo gjort det lettere for seg selv å holde det skjult da,hadde han bare svart på første brevet han fikk fra nav...Hvorfor ta sjansen på å bli hentet hjemme på døren liksom??Blir litt frustrert jeg da:-)

Skrevet

Jaja,snakk om å ødelegge for seg selv da hvis han vil at det der forholdet skal vare!! Har han ikke noe kontakt med barnet da? Vet om flere som holder barnet sitt skjult for familien sin osv(menn altså) Men de har jo ikke noe kontakt med barnet heller. Nei huff,for noen talentløse mannfolk sier jeg bare! Håper det går bra med deg og barnet!

Skrevet

Han her ikke sett henne nei,vil ikke-hverken bilde eller i virkeligheten..Men vi har det bra vi:-)

Skrevet

jeg har d også sånn,han har samborer og fåt en unge med ho også.. han vil ikke ha noe med sønnen sin å gjøre og ikke har han fortalt noe til ho. han får brev fra nav,men jeg tiler han kommer til å ta kontakt med de,så han kommer vel til å bli hentet snart han også

Skrevet

hmm..lurer på hva dem tenker jeg!Er jo ikke oss det går utover når dem lar vær å svare..er jo bare dem selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...