Gå til innhold

Hvordan finner jeg ut om svigerfamilien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

faktisk misliker meg eller om det bare er oppi hodet mitt...

Noen som har forsøkt?

Kan jo legge til følgende; er ikke så bekymret for svigers, de er søte mennesker... Men jeg har 4 svigersøstre og to svigerbrødre med tilhørende koner/menn/barn osv...

Hvordan i heite finner jeg ut om de faktisk misliker meg eller om det er meg det går litt rundt for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som får deg til å lure på det??? noen spesielle episoder som har skjedd?

Skrevet

Ligger et innlegg lenger nede her om svigersøs og typen...

Men det er egentlig mange episoder, mye greier...

Hadde den jævligste julen noengang i fjor, sammen med dem. Gikk ned over 5 kilo de 6 dagene jeg var der... (gården til svigers)

Blir alltid utenfor, aldri invitert med på ting, sittende alene osv.

Mannen min er "det sorte fåret" når det kommer til jentene bestandig, dersom det er noen som helst slags sjanse for at de kan bli lei seg for noenting feks, så er det hans (min???) feil... osvosvosv, er så innmari mye:(

Og siden jeg virkelig vil finne på ting med dem når vi er sammen, bli invitert med osv, så vil jeg gjerne vite om det faktisk er sånn at de ikke liker meg eller om det er jeg som gjør noenting galt?! Er litt sårt når man er 4 jenter i samme hus og 3 av dem byttelåne klær, fikser håret til hverandre, drar på cafe sammen osv, men s jeg da sitter igjen alene HVER gang...

Og til du første som svarte, mannen min vet dessverre ikke, har pratet med ham om det, og han fikk litt sjokk over tankegangen min siden det er ham de ringer til når det er noe galt. (selv om det muligens er min feil?!)

Skrevet

Det høres ikke noe kjekt ut, nei.

Finnes det én blant de tre søstrene, som du føler du har litt bedre kontakt med enn de andre?

Skrevet

Det var det frem til forrige uke, nå er hun like ille om ikke verre enn de andre (er hun det innlegget nedi her er om... kranglet med henne senest i sted:()

Skrevet

den enkleste måten å finne ut på om de misliker deg, er ganske enkelt å spørre dem.... og om de har ett problem med deg så kan dere snakke om det og kanskje komme til enighet? bedre enn å gå å ltenke seg halvt i hjel...??:)

lykke til

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig og måtte lese innlegget under her, og det som slår meg er, hvorfor bryr du deg om hva de synes, hvorfor stille opp så mye for så utakknemlige mennesker, og hvorfor låne penger til svigersøster når de ikke har dårlig råd ??? Hvis mannen truer med å flytte ut fordi hun fikk for lite i lønn, hjelper det lite at du gir dem penger, da har de andre og seriøse problemer som du ikke kan fikse. Og hvis dette er den søsteren du har hatt best kontakt og kjemi med så hadde jeg ærlig talt gitt f...... i om noen av dem likte meg !!! Ikke tro at det er deg det er noe galt med her, stol på deg selv og drit i hva de gjør og sier. Har fått et lite inntrykk av deg her inne både på dib og bim og du virker ikke helt bak mål :-)

Skrevet

cielo! Hei!

Helt bak mål:p Nei er jo i og for seg ikke det da... Men dette er vanskelig for meg fordi det egentlig er mennesker det er viktig for meg å bli likt av. Er ingen andre jeg har et sånt forhold til, enten liker folk meg ellers gidder jeg jo ikke være venn med dem, helt naturlig;)

Men tusen takk for svar.

Og det er hyggelig å se et kjent nick! Håper alt er bra med dere:)

Skrevet

Hei tillab.

Jeg forstår godt at det er vanskelig å ikke bry seg, man vil jo gjerne bli likt av dem man skal være i familie med. Og å spørre rett ut, er vel litt drastisk.

Slik jeg ser det, har du to alternativ:

1. Du kan se det an litt, hvordan de forholder seg framover. Da må du huske på å legge merke til de postitive tingene også, ikke bare de gangene de ekskluderer deg og sånt. Etterhvert vil svaret på spørsmålet ditt komme av seg selv.

2. Få mannen din til å komme til bunns i dette. Han har kjent disse menneskene hele sitt liv, og hvis de ikke liker deg, har han garantert merket det selv om de ikke har sagt noe rett ut til han. Foreldrene hans må jo også vite noe om dette, da må han jo kunne høre med dem.

Kanskje de bare lyver og sier "nei, det har vi ikke hørt noe om", men da vil han vel gjennomskue dem.

Når det er sagt, tror jeg ikke de synes det er noe som helst i veien med deg! De er jo søsken, og har vært vante til å være sammen og finne på ting bestandig. Tror ikke de ekskluderer deg med vilje, men at de rett og slett ikke tenker på at det kan oppleves sårt for deg å ikke bli bedt med på ting.

Men nå kjenner jo ikke jeg hele historien.

Skrevet

Takk Spise Lise, har fått svar i dag jeg, de har faktisk vært innom her og gjort det ganske så klart hva de mener... Og jeg hadde desverre rett:(

Skrevet

Hvahh?!?

Hva skjedde? Om du vil si det da...

Skrevet

Ligger i tråden med overskrift; oppdatering til de som svarte meg i natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...