Gå til innhold

Problemer med Topcom 1010 babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår gamle babycall var utslitt etter over 3 års bruk og vi kastet oss derfor over den som var best i test; Topcom. Begynner å lure på om vi har kjøpt katta i sekken............

Lillegutt lå ute i vognen sin og hylskrek - det eneste vi hørte på babycallen var noen klikk og sus. Sånn skal det vel ikke være? Har prøvd ulike kanaler, men det samme skjer hver gang. Flere som har opplevd det samme og har tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst den gamle topcom modellen som er best i test, 1000 modellen. Har hørt flere steder at 1010 er mye dårligere.

Skrevet

Jeg har den, og når batteriene på den hos babyen er tomme -og babyen skriker, så hører du bare tikk og sus. Det er en svakhet. Savner et varsel på vår del når batteriene hos babyen er tomme. Ellers er jeg veldig fornøyd med topcom`en.

Skrevet

Vi har også denne, men har brukt den veldig lite foreløpig. Det var forrige modell som var testvinner, skulle jo tro den nyeste er bedre, men det er slett ikke sikkert...

Hva med å justere følsomheten? Skrur hjulet på siden av barneenheten. Prøv også å skru opp volumet på foreldreenheten. Dette er sikkert banale råd, men jeg klarte å ha volumet på laveste, og da hørte jeg han såvidt...hehe. Litt sløv. Prøv deg frem med ulike plasseringer og volumer på babycallen, kanskje det hjelper...ikke vet jeg.

Det som er rart med vår, er at den kontinuerlig suser og klikker, men jeg hører iallfall lillemann. Nå hadde jeg satt følsomheten høyt, så muligens derfor... Skal fortsette å eksperimentere litt, ikke helt utsjekka på den enda... :)

Skrevet

Her klikker og suser det også når barnenheten er tom for batteri..

Skrevet

Det som er bra med denne i forhold til tidligere modell er at det _er_ batteri på barneenheten. Den gamle må ha strømtilførsel, og det blir jo litt vanskelig når babyen står ute. Men da må jo self batteriene funke... Obs, obs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...