Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hun ligger fint på ryggen på stellebordet når hun skal stelles. Jeg hører så mange snakke om unger som er turbo på stellebordet, og som er vanskelig å få på bleie og sånn. Min 13 mnd gamle pike hun ligger rolig og fikler med salvetuben, eller en sokk, ser seg i speilet og babler. Men har fått inntrykk av at det er veldig uvanlig at de er så rolige.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Har en på året, og vi kan ikke bruke stellebordet lenger... Skikkelig slitsomt å bytte på han. Trodde søstrene var aktive, men de var jo ingenting i forhold.
fullrulleihuset Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Har oxo ei som er flink å ligge i ro på stellebordet, har vært det heile tia, nå er ho snart 18mnd. Men ellers går det i turbofart... trur ho synes det er godt å ligge på stellebordet å bli "pusket" med. Er av den sorten som ikke protesterer ved av/påkledning heller, virker som hun synes det er litt morsomt og interessant:-)
Monstermamma Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Bare vær glad til du! Veninna til min eldste var slik. Hun lå på stellebordet nesten til hun sluttet med bleie i 3årsalderen, aldri noe problem. Hun er i dag en oppegående og artig jente på 6 år!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jenta mi på 20 mnd syns det er helt greit å ligge på stellebordet. Ikke'no problem!
brooklyn Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 vi hadde en fase fra han var 12 mnd til 17 mnd da han ikke lå i ro i det hele tatt. Nå er han 18 mnd og henter selv stellematten sin (har ikke stellebord lenger) og sitter seg på den når han må ha ny bleie. Flinke gutten:)
Cat.68 Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Jenta mi er snart 18 mnd og ligger fint i ro på stellebordet. Jeg trur hun liker å bli stelt og dullet med )
Stor_smil Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 Her er det veldig opp og ned. Når han har bæsjebleier, ligger han heeeldigvis i ro, tror han forstår selv at det kanskje er best, for han er ganske villig til å få skiftet bleie da. Tissebleier blir som regel skiftet stående, da jeg syntes det er enklest. Syntes vaskingen er verst, for da blir han som regel veldig utålmodig. Har en boks med forskjellige duppedingser stående på stellebordet som jeg tar frem når han skal stelles, så har han noe å styre med
MintCondition Skrevet 24. februar 2007 #11 Skrevet 24. februar 2007 Guro er også 13 mnd og ligger stort sett i ro på stellebordet. Ihvertfall så lenge hun har noe å fikle med, og vi ikke bruker for lang tid
Luguber Skrevet 24. februar 2007 #12 Skrevet 24. februar 2007 Nå er han 18 mnd og det har begynt å blir så utrolig fælt å bli stelt. Har klart å underholde seg selv meg noe å lese i, men nå er det bare tannkosten som gjør tiden på stellebordet tårefritt:)
brooklyn Skrevet 24. februar 2007 #13 Skrevet 24. februar 2007 da han var nydusjet her forleden, fant han min tannkost på baderomsspeilet, og kostet seg litt med den på tissen, ja. 18 mnd. Og siden pappaen lo så fælt, gjorde han det igjen og igjen og igjen... herlig..
Luguber Skrevet 24. februar 2007 #14 Skrevet 24. februar 2007 ÆSJ! hehehe! Hørtes ikke særlig behagelig ut, men så har jo ikke jeg prøvd det samme heller ;-D
polarn & pyrene Skrevet 24. februar 2007 #15 Skrevet 24. februar 2007 Har også en jente som ligger stille på stellebordet. Hun er 23 mnd og ja vi bruker stellebord ennå npr vi bytter bleie som hun har gjort nr 2 i. Dette for att jeg har dårlig rygg. Det ka jo hende att hun blir hysterisk, men til 90% går det bra og hun ligger stille.
ApriIbaby Skrevet 24. februar 2007 #16 Skrevet 24. februar 2007 gutt 23 mnd her og. han også ligger stiller og koser seg 9 av 10 ganger. Har vært perioder han har nektet - ikke å ligge, men å skifte i det hele tatt.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. februar 2007 #17 Skrevet 24. februar 2007 er litt forskjellig til dag til dag,,, spes vanskelig er shit bleiene, hehe... ;oD ligger ikke i ro da nei, begynt å la ho stå! tar det værste unna for så å legge henne ned slik at jeg vet jeg har fått vasket henne ordentlig.. ) tisse bleier har vi tatt stående leeeeenge....
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 24. februar 2007 #18 Skrevet 24. februar 2007 får henne akkurat til å ligge lenge nok til at jeg akkurat rekker å ta bort det værste med våtservietter, så må jeg krabbe rundt etter henne med vaskekluten.... Men stellebordet ble for risikabelt, så det tok vi bort for en stund siden.
Northernlights Skrevet 25. februar 2007 #19 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har hatt begge deler. Den siste er turbo nummer 1. Skikkelig turning og vriing når vi skifter bleie. Så nå er det stående bleieskifting, med mindre han har bæsja. =) Mye lettere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå